Případová studie

CK Metal
našla svou tvář

Rebranding cestovní kanceláře vedl
ke zvýšení tržeb o 103 %

Značku cestovní kanceláře jsme omladili a sjednotili

Od velkých kanceláří ji odlišuje to, že zůstává rodinná – pro řadu zákazníků byla ale zaškatulkovaná jako prodejce lowcost zájezdů a její komunikace nebyla mezi konkurenty rozpoznatelná.

To jsme společně změnili: značku jsme omladili, sjednotili a posunuli její pozici.

Jak jsme proměnili brand CK Metal

Není nic horšího než dovolená, která stresuje – to je heslo, které spojuje zákazníky CK Metal. Z něj vznikl nový slogan:

„Pomáháme lidem dobít baterky“

Značka je to, jak vás vnímají zákazníci

Značka není jen logo ani to, jak se vidíte vy sami. Je to dojem, který z vás mají zákazníci.

Proto jsme i v případě CK Metal začali rozhovory se zákazníky, kteří nám řekli, proč vyrážejí do světa s touto cestovkou. A co nám řekli? Chtějí dovolenou, na které mají zajištěnou dopravu, ubytování i průvodce. Takovou, na které nemusí nic řešit ani mluvit cizím jazykem.

Posouváme pozici na trhu

Značku CK Metal jsme nejen omladili, také jsme posunuli její pozici na trhu. Definovali jsme současnou pozici i tu budoucí: z lowcost cestovky se měla stát cestovní kancelář pro ty, kdo chtějí dobrou dovolenou za dobrou cenu, ale ne nutně za tu nejnižší.

Aby omlazená tvář CK Metal prorostla celou firmou, předali jsme ji v rámci školení zaměstnancům cestovní kanceláře.

Brand prorůstá celou firmou

Nová strategie značky přinesla nové logo, tonalitu i barevné rozlišování různých typů zájezdů. Název se kancelář rozhodla z historických důvodů ponechat.

Aby omlazená tvář CK Metal prorostla celou firmou, předali jsme ji v rámci školení zaměstnancům cestovní kanceláře.

Značka totiž není jen to, co vidí zákazníci na webu nebo Facebooku. Je to i přístup prodejců a řidičů, jednoduše všech, s kým vaši zákazníci přijdou do kontaktu.

CK Metal teď poznáte
kdykoliv a kdekoliv

Díky strategii se nám povedlo sjednotit komunikaci CK Metal tak, že je rozpoznatelná napříč kanály. Připravili jsme nový web a pomohli jsme rozjet sociální sítě, e-mailing i PPC reklamy.

A výsledek?
Díky naší práci vyrostla cestovní kancelář meziročně o 103 %.
Od spolupráce s Betterem jsme očekávali posun, znamenala totiž nové uchopení naší značky i marketingu jako takového. Výsledek je ale lepší, než jsme čekali – naše tržby se meziročně zvedly o 103 %.
Dušan Berta product manager

I vaše značka může být better. Vybudujte společně
s námi brand, který si lidé zapamatují!

Chci better brand
Menu