případová studie

Curapil

Z doplňku stravy je lovebrand!

Curapil je značka přípravků pro krásné vlasy, která se na nás obrátila s jasným úkolem: pomozte nám vybudovat silný brand!

Přečtěte si, jak jsme se s tímto úkolem poprali, a inspirujte se od Curapilu.

Přečtěte si, jak jsme pomohli značce

Vyplatí se budovat značku?

Ve většině oborů spolu o přízeň zákazníků soupeří i desítky značek. Jak zvítězit? Není možné být vždy nejlevnější, proto je třeba mít silnější výhodu: vztah se zákazníkem.

Ten nevznikne ze dne na den. Chce to čas a strategii – ale ano, vyplatí se to. K oblíbené značce se totiž zákazníci vracejí, i když není nejlevnější.

Ani Curapil není na trhu sám

Situace Curapilu je obdobná. Na trhu je řada dalších produktů pro krásné vlasy, se kterými Curapil soupeří o zákaznice. Musí proto budovat svou značku – brand, který ženy znají, důvěřují mu a volí si ho namísto konkurenčních značek.

Úspěšná kampaň stojí na strategii

Curapil donedávna neměřil dění na svém webu a do reklamy investoval nahodile. Ze všeho nejdřív jsme proto vypracovali strategii a analýzu webu. Věděli jsme, že pro zákaznice Curapilu jsou velmi důležité reference, a proto jsme se rozhodli postavit novou kampaň na reálných zákaznicích.

V nové kampani
září skutečné zákaznice

Navrhli jsme vytvoření nových podstránek webu založených na třech reálných zákaznicích Haně, Karin a Christině a na jejich zkušenosti s Curapilem. Zorganizovali jsme focení těchto třech dam a vyzpovídali jsme je. Jejich vlastní slova jsme potom použili na web i do nových kampaní na Facebooku, v AdWords i v Skliku.

Zapracovali jsme i na sociálních sítích Curapilu a blogu. Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat.

Kampaň přinesla přes 7,5 milionu zobrazení za měsíc

Kampaň jsme zacílili tak, aby se dostala k relevantním uživatelům – tedy k potenciálním zákaznicím. Celkem nasbírala 7 428 298 zobrazení.

Pro Curapil je stěžejní kanál Facebook. Facebookové stránce Curapilu jsme přivedli bez sponzorování 2112 nových fanoušků a další přibyli díky kampaním. Dosah příspěvků se v prvním měsíci zvýšil o 37 % a vyvolaný zájem o 407 %.

Inspirujte se u Curapilu i vy

Převálcujte s námi svou konkurenci bez soupeření cenami.
Začněte budovat better brand! Napište nám

Menu