Minulý týden proběhlo vyhlášení už 14. ročníku Young Lions, soutěže pro marketingové talenty do 31 let. Zadáním bylo vytvořit tiskovou kampaň pro neziskovou organizaci Dobré víly dětem, jejímž cílem je najít nové dobrovolníky.
Výzvu i letos přijaly betteračky Vendula Karlíčková a Karolína Peřinová. Během 24 hodin je tak čekala cesta do Prahy na zahajovací briefing a zase zpět do Brna do zázemí agentury, kde pracovaly celou noc na hned několika kreativách. Ta finální jim získala Čestné uznání poroty v kategorii Print.
„Popsaly jsme celou tabuli nápady, jak kampaň co nejlépe uchopit. Rozhodly jsme se nesvazovat grafickým ztvárněním, což pro mě jako pro grafičku nebylo nejsnazší.“ Vendula Karlíčková
Nelehké zadání, času málo
„Byl to jeden z nápadů někdy v noci a měl sloužit spíš jako záchranná varianta. Měly jsme velké dilema, kterou ze dvou finálních kreativ odevzdat. Ale i když jsme tušily, že nebudeme jediné, co se vrhnou do dětské kresby, cítily jsme, že má větší potenciál. Nahrálo jí i to, že jsme ji ani nestihly napsat na tabuli k dalším nápadům, jak rychle jsme se pustily do její realizace.“ Karolína Peřinová
