Oblíbenci českých řemeslníků a kutilů, kteří na rovinu říkají: “Nikdo není tak bohatý, aby kupoval lacinou stavební chemii.” Síla značky MAPEI v posledních letech jen roste a společnost si díky strategickému přístupu k marketingu dlouhodobě drží náskok před konkurencí.
Na co mohou být v MAPEI právem pyšní?
- V desetimilionovém Česku mají desítky milionů zobrazení reklam ročně
- Jsou v dennodenním kontaktu se svými zákazníky na sociálních sítích
- Rychle reagují na aktuální trendy, neustále přemýšlí, jak být zákazníkům blíž
- Ročně proškolí 3000 řemeslníků a profíků z oboru stavebnictví
MAPEI své výročí připomene kvalitním obsahem
Spárovačky a lepidla MAPEI už v Betteru známe jako své boty, budovat tuto značku totiž pomáháme už od konce roku 2016. O tom, jak nám to spolu klape, jsme psali v případové studii.
Teď jsme dostali za úkol připravit kampaň, která výročí připomene tam, kde je MAPEI doma: online.
“MAPEI vsadilo na originální obsah a online marketing, který mu dlouhodobě přináší skvělé výsledky. Kampaň, kterou jsme připravili, se odehraje především na sociálních sítích. Pracujeme s důležitými milníky v historii společnosti, chystáme soutěž a rozhovory s dlouholetými zaměstnanci, nabídneme pohled na 30 let ve stavebnictví.” Marek Klekner, projektový manažer Betteru