19. 05. 2021

MAPEI slaví 30 let v ČR: Pomáháme s online kampaní

Společnost MAPEI, technologický lídr v globální produkci stavební chemie, připravila spolu s námi velkou online kampaň při příležitosti 30. výročí působení v Česku. 

Oblíbenci českých řemeslníků a kutilů, kteří na rovinu říkají: “Nikdo není tak bohatý, aby kupoval lacinou stavební chemii.” Síla značky MAPEI v posledních letech jen roste a společnost si díky strategickému přístupu k marketingu dlouhodobě drží náskok před konkurencí.

Na co mohou být v MAPEI právem pyšní?

  • V desetimilionovém Česku mají desítky milionů zobrazení reklam ročně
  • Jsou v dennodenním kontaktu se svými zákazníky na sociálních sítích
  • Rychle reagují na aktuální trendy, neustále přemýšlí, jak být zákazníkům blíž
  • Ročně proškolí 3000 řemeslníků a profíků z oboru stavebnictví

MAPEI své výročí připomene kvalitním obsahem

Spárovačky a lepidla MAPEI už v Betteru známe jako své boty, budovat tuto značku totiž pomáháme už od konce roku 2016. O tom, jak nám to spolu klape, jsme psali v případové studii.

Teď jsme dostali za úkol připravit kampaň, která výročí připomene tam, kde je MAPEI doma: online.

“MAPEI vsadilo na originální obsah a online marketing, který mu dlouhodobě přináší skvělé výsledky. Kampaň, kterou jsme připravili, se odehraje především na sociálních sítích. Pracujeme s důležitými milníky v historii společnosti, chystáme soutěž a rozhovory s dlouholetými zaměstnanci, nabídneme pohled na 30 let ve stavebnictví.” Marek Klekner, projektový manažer Betteru

 

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.