případová studie

MOSS
Logistics

Nábor zaměstnanců přes internet

Jak jsme lovili řidiče

Češi dnes nemají o práci nouzi a díky rekordně nízké nezaměstnanosti si mohou vybírat S obyčejným inzerátem nepochodíte a o uchazeče se musíte přetahovat s konkurencí. My vám dokážeme pomoct. Najdeme vašeho ideálního kandidáta na internetu a efektivně ho oslovíme.

Když nemá kdo za volant

Sehnat za volant kamionu spolehlivého řidiče je zatraceně těžké. Zájemců je po čertech málo a bojuje o ně několik velkých dopravních společností. Jednou z nich je dopravce MOSS logistics, kterému jsme s náborem uchazečů pomohli.

Jak jsme na internetu lovili řidiče kamionů

Jak jsou na tom weby dopravců?

I mezi přepravními společnostmi jsou jasní favorité – ti, které řidiči znají a hledají je. Být mezi nejvyhledávanějšími společnostmi znamená patřit k těm, kteří mají větší šanci najít zájemce o práci.

Nákladní dopravci a sociální sítě

Řidiči kamionů navštěvují sociální sítě, aby během doby, kterou tráví pryč z domova,
udržovali kontakty s rodinou, kamarády a kolegy. Když znají společnost,
která s nimi na Facebooku otevřeně mluví a naslouchá tomu, co je trápí, je to pro ně
při výběru zaměstnavatele významné plus

MOSS

Co řidiče zajímá?

Aby naše kampaň vynikla a účinně oslovila cílovou skupinu, vycházeli jsme z detailního průzkumu. Zjišťovali jsme, jaké mají řidiči kamionů koníčky, jestli mají rodinu i to, co si od práce slibují. Rozdělili jsme je na dvě skupiny ostřílené harcovníky a nováčky.

Zájmy cílové skupiny

Podle toho, co lidé na internetu vyhledávají, dokážeme v Betteru přesně specifikovat cílovou skupinu. Umíme například zjistit, že jsou to často kutilové a milovníci cyklistiky, nebo že by si nejpravděpodobněji koupili Mercedes. Dokážeme zjistit i to, kde nejčastěji hledají práci.

 

Kde hledají řidiči práci?

Graf

Nastartovali jsme nábor řidičů

Věděli jsme, že každou skupinu zajímá něco jiného, proto jsme vytvořili dva mikroweby:

JezdivMossu.cz a ZačniJezdit.cz

Po celou dobu jsme přicházeli s novými nápady, jak co nejpřesněji zacílit na vhodné zájemce a klienta informovali o všem, co pro něj děláme.

Žádní herci, v hlavní roli
kamioňáci!

Lidé jsou alergičtí na reklamu, která působí uměle. Sebehezčí grafika by byla zbytečná, pokud by řidiči nevěřili tomu, co se na webu říká. Do hlavní role jsme proto postavili reálné zaměstnance MOSSu.

Návštěvníkovi stránek na rovinu řekli, jak to vlastně v MOSSu chodí, jaké vztahy mají s dispečinkem, i to, že řidič kamionu není placený turista. Použili jsme typické hovorové výrazy, aby weby byly autentické!

Čeho jsme dosáhli?

Za tři měsíce běhu kampaně jsme na obě mikrostránky klienta přivedli celkem 10 708 unikátních návštěvníků a navíc...

  • Dosáhli jsme
    2 034 773
    zobrazení kampaní
  • Výsledkem bylo
    94 životopisů
    harcovníků
  • A zároveň
    75 životopisů
    nováčků

Nevíte si rady
s náborem zaměstnanců?

Rádi vám vytvoříme řešení na míru.
Obraťte se na nás

Menu