V Betteru nám přibývá práce na nových klientech a projektech, proto jsme přibrali do týmu hned několik nových posil a rozšířili náš kreativní tým.
Jednou z nich je copywriterka Dominika Jurášová, která předtím nabírala zkušenosti s psaním na volné noze, působila jako externistka v digitálních agenturách In Creative a Včeliště a věnovala se tématům, jako je lifestyle, IT a moderní design. V Betteru se stará například o klienty MOJE AMBULANCE nebo Eisberg.
V grafickém týmu jsou obsazené hned dvě nové židle! Na jedné z nich sedí Tom Komáček, jehož portfolio tvoří logotypy, korporátní identity a klíčové vizuály s přesahem do 3D modelování. V Betteru pracuje jako logotvůrce a 3D grafik nejen na tvorbě realistických vizualizací – třeba pro Eisberg tvoří úplně nový redesign a e-shop.
Vedle něj kouzlí v grafických programech Kuba Jonáš, který několik let kombinoval spolupráci s agenturou Smeczka, život freelancera a studium.
Account manažery doplnila Míša, která dohlíží nejen na celé projekty, ale také na hladký průběh organizační a produkční práce Betteru. Zkušenosti s marketingem získávala na stáži v agentuře SovaNet, v agentuře Foxy a prací pro firmu Flora Urbanica.
Změny se udály i v SEO oddělení. Aleš Chatrný, který nám na pozici SEO specialisty a linkbuildera vypomáhal dva roky během magisterského studia, se na konci minulého roku rozhodl stát betterákem na full-time.