Do Betteru hledáme asistenta/asistentku společnosti, který/á tu s námi bude 4 až 6 hodin každý den a bude se podílet na organizaci a chodu agentury. Jsi to ty?
Zjistíš, jak to funguje v marketingové agentuře a zároveň budeš zodpovídat mimo jiné třeba za příjem faktur a drobnou administrativu. U nás ti rozhodně nuda nehrozí a navíc nasbíráš spoustu cenných zkušeností.
Co se stane tvým denním chlebem?
- organizační zajištění chodu kanceláře a recepce
- běžná administrativní činnost
- organizace teambuildingů, školení a dalších better akcí
Co od tebe čekáme my?
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost a ochotu učit se nové věci
- skvělé organizační schopnosti – přes deadliny u tebe nejede vlak
- umíš si pohlídat své úkoly a zodpovídat za ně
- přátelskou a komunikativní povahu
- zvládneš základní komunikaci v anglickém jazyce
- jsi vlástníkem řidičského oprávnění sk. B
Co ti nabídneme my?
- účast na vnitrofiremních marketingových školeních – třeba o tom, jak fungují sociální sítě nebo vznikají ty nejkvalitnější kreativy
- příležitost ke kariérnímu posunu – kdo chce, je s námi pořád better
- přátelské kolegy a pohodovou atmosféru na pracovišti
- neomezený přísun kávy, čaje a ovoce
- možnost pracovat nebo odpočívat na naší zahradě
Co ty na to, chceš být better? Pokud cítíš nadšení a myslíš, že je to něco pro tebe, pošli nám svůj životopis na prace@better.cz a my se ti ozveme.