Do našeho brněnského týmu sháníme kolegu, se kterým budeme zase o něco better. Pokud tě láká se podílet na dlouhodobém plánování, rozvoji a koordinaci projektů napříč celou naší agenturou, tak nejspíš hledáš cestu k nám.
Co budeš dělat?
- Dohlížet na stanovení harmonogramu jednotlivých úkolů, plánovat a rozdělovat kapacity zaměstnanců a pomáhat nám dodržovat termíny na všech frontách.
- Komunikovat s team leadery všech oddělení, koordinovat naši práci a dávat projektům řád.
- Zadávat úkoly všem týmům napříč celou agenturou.
Jak si tě představujeme?
- Nechybí ti přehled v marketingu, a to ať už v online nebo offline světě.
- Máš základy projektového řízení a znáš systémy, jako jsou Asana, Basecamp, TeamWork nebo Trello.
- Ovládáš MS Office, znalost Google Workspace je výhodou.
- Nebojíš se dlouhodobých projektů a máš v krvi organizační schopnosti.
- Ze zmatků dokážeš vykouzlit pořádek, aniž by kdokoli přišel k úhoně.
- Nerozhodí tě ihned první problém a jsi odhodlaný/á překážky překonávat.
- Dovedeš zachovat klidnou hlavu a efektivně komunikovat i v těch nejvypjatějších situacích.
Co můžeš čekat ty od nás?
- Získáš práci, která tě bude bavit, neustále rozvíjet a posouvat.
- Můžeš spolupracovat na IČO, nebo být zaměstnaný/á na HPP.
- Budeš se podílet na zajímavých projektech pro významné klienty z různých oborů.
- Zázemí stabilní agentury, která tu působí od roku 2005.
- Firemní vzdělávání, workshopy a pravidelné lekce angličtiny.
- Fixní složku mzdy + prémiovou složku podle výsledků.
- Neomezený přísun kafe a ovoce.
- Pravidelné teambuildingy a nezapomenutelné firemní akce.
- Příjemné pracovní zázemí v pet-friendly kancelářích se zahradou.
Chceš být s námi better? Pokud cítíš, že je ti tahle pozice šitá na míru, dej nám vědět na prace@better.cz a a my tě rádi pozveme na kávu.