Jak jsme během půl roku zvýšili obsazenost Brna Jedna o 267 %

Areál, který se kvůli předsudkům nedařilo pronajmout

V roce 2022 koupila společnost PSN areál, který je situovaný v složité lokalitě. Přečtěte si, jak jsme společně s klientem proměnili rozporuplné vnímání čtvrti a pomohli obsazenost futuristického komplexu výrazně zvýšit.

Prostory se nedařilo pronajmout

Po vyhraném tendru na podzim roku 2022 jsme si dali společně s klientem za cíl navýšit obsazenost areálu, který nabízí moderní kanceláře a sklady. Lokalita poblíž Cejlu, kam Brno Jedna spadá, je Brňany vnímána rozporuplně. Přestože se jedná o čtvrť prakticky ve středu města s výbornou dopravní dostupností, místní mají vůči lokalitě stále řadu předsudků. Bylo proto třeba dát veřejnosti vědět o všech krocích, díky kterým PSN bezpečnost místa výrazně zvýšilo, i o tom, jak se areál i celá čtvrť mění k lepšímu.

„Klientovi se přes veškeré benefity nedařilo nově zrekonstruované prostory pronajmout. Na začátku spolupráce byl krásný futuristický areál zaplněný pouze z 30 %. Dohodli jsme se proto, že vytvoříme komplexní marketingovou strategii, která nám pomůže vnímání lokality výrazně proměnit.“

Zuzana Talhoferová,
senior PPC specialist

Místo jsme proměnili ve čtvrť s novou DNA

Pro nově vznikající areál jsme připravili nový odvážný název, logo i celou vizuální identitu. Komplex jsme přejmenovali na Brno Jedna – jsme totiž přesvědčení, že se díky své proměně a správně nastavené komunikaci jedničkou v oboru opravdu stane.

Potřebovali jsme podpořit atraktivitu, poukázat na stále se zlepšující bezpečnost a odkomunikovat plány do budoucna. Záměrem bylo dát vědět, že lokalita ožívá a mění se v místo, které se stane první volbou pro práci, trávení volného času a později i pro život.

1,5 milionu impresí během pár dní

V červnu 2023 jsme spustili launch kampaň, jejímž hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce. v RTB systému Adform jsme využili statické bannery a branding formát. Použili jsme kombinaci prémiových ploch a cílení na dospělé ve věku 18–45 let, kteří žijí v Brně a okolí.

Podobně jsme postupovali také na sociálních sítích, které jsme si vzali pod taktovku včetně náročného community managementu.

„Launch kampaň měla úspěch. Během pár dní jsme zasáhli více než 1,5 milionu uživatelů. To s sebou ale přineslo i vlnu negativních komentářů na sociálních sítích, které proměnu čtvrti zpochybňovaly. Složitý community management jsme ustáli díky otevřené a upřímné komunikaci.“

Adam Chovanec,
social media specialist

91 % získaných leadů bylo relevantních

Na brandovou linku plynule navázala výkonnostní část. Na základě zkušeností z předchozích projektů klient počítal s cenou za lead okolo 6 000 Kč a relevancí 40 %.

„Zapojili jsme Lead generation ads na sociálních sítích. Cílili jsme na freelancery, business owners, startupy a menší firmy. Na oslovené publikum, které nevyplnilo formulář,  jsme se následně zaměřili v rámci remarketingu.“

Simona Sedláčková,
PPC specialist

Zásadní byla úzká spolupráce s klientem

Úzká spolupráce s klientem a pravidelná zpětná vazba umožnila optimalizovat kampaně dle aktuálních potřeb. Postupně jsme změnili cílení. Od freelancerů a menších společností jsme přešli k firmám s větším počtem zaměstnanců. Optimalizovali jsme sdělení i formulář v Lead generation ads (do povinných odpovědí jsme zařadili například požadované dispozice nebo účel pronájmu). Díky tomu bylo 91 % získaných leadů relevantních. Cena za lead činila 1 064 Kč, oproti očekávání jsme ji tak snížili o 4 936 Kč.

Během 6 měsíců jsme obsazenost zvýšili o 267 %

Díky optimalizacím a spolupráci s klientem se nám podařilo už během půl roku zvýšit obsazenost areálu na 80 %, což předčilo veškerá klientova očekávání. Rok od spuštění první kampaně se obsazenost areálu drží okolo 90 %.

S projektem jsme vyhráli zlato za výkonnostní marketing v soutěži WebTop100druhé druhé místo v IEA.

Zajímá vás, co všechno už jsme s Brnem Jedna zažili? Přečtěte si naši předchozí case study. Pokud vás zajímají další projekty, mrkněte sem nebo na naše sociální sítě FacebookInstagram.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.