Recept na nové pacienty MOJÍ AMBULANCE?

220% nárůstdíky správnému mixu onlinu a offlinu

Jak dosáhnout ambiciózního výkonnostního cíle?

Chce to pečlivou přípravu a komplexní přístup!

Největší síť ordinací praktických lékařů pro dospělé v České republice MOJE AMBULANCE neustále rozšiřuje své služby. A o tom by měli potenciální zákazníci vědět. Jak ale informaci dostat mezi širokou veřejnost a najít v ní vážné zájemce o registraci? Náš recept byl “zaútočit” na všech frontách.

Od konceptu
po práci v terénu

Připravili jsme proto kompletní návrh komunikační strategie včetně kreativního konceptu a podrobný marketingový plán s jasným cílem – kombinací vhodných online i offline kanálů oslovit co největší počet potenciálních zákazníků.

Uzdravili jsme i vizuální styl. Komunikace MOJE AMBULANCE dostala sjednocující prvek v podobě kříže, který nám dal možnost hravě prezentovat benefity i ve videu. Aby kampaň bylo co nejautentičtější, zorganizovali jsme focení se zaměstnanci v hlavní roli. Pacienti tak v online kampaních i na billboardech poznávali tváře svých lékařů.

Zaostřeno na offline

V roce 2021 se vše spustilo. Velkoplošné reklamy s našimi vizuály mohli postupně potkat chodci v Praze, Pardubicích a Hradci Králové i cestující pražským metrem C, část kampaně směřovala i na studenty vysokých škol. Na ty cílila třeba na vysokoškolských kolejích formou visaček.

Co jsme vytvořili:

Nárůst o 220 %

V online světě jsme síly rozprostřeli mezi speciálně vytvořenou soutěžní landing page a placenou reklamu ve vyhledávačích i sociálních sítích, jejichž správu jsme měli kompletně na starosti. Kampaň vrcholila v listopadu a vyplatilo se. Počet zájemců v tomto měsíci vzrostl ve srovnání s předchozím rokem o 220 %.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.