Doypacky

Sáčky na kávu, na bylinky, na potraviny… Že to není látka pro sociální sítě? Omyl! Našeho klienta Doypacky jsme naučili, jak na sociálních sítích inspirovat relevantní cílovouskupinu.

Detaily spolupráce
 
 

Být, nebo nebýt na sociálních sítích?

Mohlo by se zdát, že náš klient Doypacky nevyrábí produkty zajímavé pro uživatele sociálních sítí. My jsme ale prozkoumali jeho cílové skupiny a zjistili jsme, že mezi jeho zákazníky patří například pražírny kávy nebo drobní prodejci sušeného ovoce. Jednoduše lidé, kterým záleží na tom, jak jejich obaly vypadají. Právě je můžeme na sociálních sítích oslovit a inspirovat je.

Pro Doypacky jsme vypracovali strategii sociálních sítí a rozjeli jsme nový instagramový a pinterestový účet. Na naší práci může klient navázat sám – účty i strategii jsme předali tak, aby sám zvládl další správu.

Využité služby

Termín spolupráce
2017 - současnost
 
Přidejte se
k úspěšným
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
logo hudy logo mapei logo tescoma
 
Další
reference
  Detaily
spolupráce
 

Další reference

 
 
Proč si
vybrat Better
  Přidejte se
k úspěšným
 
Menu