Smetanova
Litomyšl

Opera je pro všechny! S touto myšlenkou za námi přišel hudební festival Smetanova Litomyšl.
Společně jsme omladili komunikaci festivalu a přiblížili jsme ho nové generaci.

Detaily spolupráce
 
 

Sbližujeme mladé a operu

S operou se pojí řada předsudků – je vnímaná jako snobský žánr pro starší posluchače. To se rozhodl změnit druhý nejstarší český festival Smetanova Litomyšl a na pomoc si přivzal Better.

My jsme zapracovali na jeho tonalitě tak, aby promlouvala i k mladším, a přitom neurážela starší milovníky opery. Zapojili jsme do hry moderní mikrostránku a sociální sítě, uživatele jsme bavili i vzdělávali.

Pavel Kysilka, prezident festivalu: „Nad silnou kreativitou vznikly výborné projekty a iniciativy. Myšlenka digitální Smetanky se stala jedním z pilířů nové strategie festivalu.“

A výsledek? Rozjeli jsme Twitter a Instagram festivalu a na Facebooku jsme zvýšili počet fanoušků o 175 %. Hlavně jsme ale přiblížili Smetanovu Litomyšl mladší generaci – a kdo ví, kolik mladých si díky nám zamilovalo operu?

Využité služby

Kontaktní osoba
Jan Pikna, Barbora Krejčí
Termín spolupráce
2016–současnost
 
Přidejte se
k úspěšným
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
logo hudy logo mapei logo tescoma
 
Další
reference
  Detaily
spolupráce
 

Další reference

 
 
Proč si
vybrat Better
  Přidejte se
k úspěšným
 
Menu