Zvýšení
návštěvnosti

Kdo nepřijde, nenakoupí. V Betteru na váš web nebo e‑shop přivedeme uživatele, které váš produkt zajímá. Protože jen vyšší číslo návštěvnosti nestačí.

Nezávazná konzultace
 
  • Homepage
  • Zvyšování návštěvnosti webu
 

Kde jsou vaši budoucí zákazníci?

Nové návštěvníky k vám nepřivedeme kouzlem, ale na základě důkladné analýzy. Zjistíme, kdo jsou lidé, kteří mají o váš produkt nebo službu zájem, a kde je najdeme. A potom uděláme všechno pro to, abychom je zaujali.

Využijeme sociální sítě? Zapracujeme na PPC reklamách? Nebo je problém na vašem webu a bude potřeba se pustit do SEO? To vám teď nepovíme, nejdřív potřebujeme poznat vás a vaše podnikání.

Nová míza pro váš byznys

Vaše produkty a služby stojí za to, aby se o nich lidé dozvěděli. Pojďme společně přivést na váš web uživatele, kteří o vás mají zájem.

Chci zvýšit návštěvnost webu

 
Analýza
webu
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
 
Jak to
děláme
  Vyšší
návštěvnost

Jak to děláme v Betteru

1.

Rádi vás poznáme

Na samém začátku se s vámi chceme poznat. Chceme zjistit co nejvíc o vašem podnikání i o tom, co očekáváte od spolupráce s námi. Komunikace s vámi, našimi klienty, je pro nás velmi důležitá.

2.

Zjišťujeme a analyzujeme

Abychom mohli něco zlepšit, musíme nejdřív zjistit, kde to teď drhne. Proto se podíváme na stav vašeho webu a dalších marketingových aktivit a navrhneme zlepšení. Vypracujeme strategii.

3.

Konzultujeme a realizujeme

Strategii vám představíme a vyslechneme si váš názor. Potom se pustíme do práce. Zapojit můžeme SEO, e-mailing, PPC i sociální sítě, díky předchozí analýze už víme, co se vám vyplatí.

4.

Měříme a zlepšujeme

Sbíráme data a pak vyhodnocujeme. Co zafungovalo a co má ještě mezery? Pracujeme na zdokonalení všech aktivit a navrhujeme, jak je ještě rozvinout.

 
Naše
služby
  Analýza
webu

Jak vám můžeme
přivést návštěvníky?

 

Nejste si jistí, jaká reklama pomůže vašemu podnikání? Poradíme vám.

Nezávazná kalkulace

Freeport a Better marketing

Freeport pořádá pravidelné akce pro podporu návštěvnosti centra. Tyto akce jsou nárazové a jejich podpora v rámci online je krátkodobá. Podporujeme ji vždy pomocí display kampaní a remarketingu 14 dní před začátkem akce včetně jejího trvání.

Pro zhodnocení jsme si vybrali údaje z období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.

Cíl: podpora návštěvnosti centra v období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.


 

Naše strategie

Pro zaujetí je nejlepší bannerová displayová reklama. Z minulosti jsme věděli, že textové reklamy v display nebyly zajímavé, a protože Freeport do propagace začleňuje i billboardy, byla jasnou volbou bannerová reklama, která vyvolá asociaci s venkovní offline reklamou.

Naše strategie byla jednoduchá:

Nejdříve uživatele internetu zaujmout reklamu cílenou podle zájmů a témat, vštípit ji uživatelům do paměti.

V posledních 3 dnech před začátkem akce uživatele, kteří na byly na cílové stránce akce, nebo uživatele, kteří reklamu už viděli, remarketovat (opětovně oslovit a připomenout).

 
 

Jaké byly naše výsledky?

freeportgraf1

Z grafu je patrné, že zářijová akce Late Night Shopping zaujala návštěvníky víc než předchozí akce. Bannery vidělo přes milionů uživatelů internetu. A návštěvnost webu se zvýšila 44,35 % oproti předchozímu měsíci. 

+ 44 % zvýšení návštěvnosti webu
 

freeportgraf3
Spolu s návštěvností webu se výrazně zvýšila i návštěvnost nákupního centra Freeport.

+22 % návštěvnost centra
 

Proč měla zářijová akce takovou úspěšnost?

Bannery pro Late Night Shopping byly výrazné a upoutaly pozornost. Fungovaly v souladu s offline bannery, které lidé často vnímají jen letmo – cestou v autobuse často koukají do mobilů nebo si čtou. Je proto dobré připomenout se jim i na internetu.

Samotná akce Late Night Shopping přilákala návštěvníky svým programem. Freeport na ni pozval známé tváře a zajistil pro návštěvníky soutěže – mimo jiné i o auto. Také musíme vzít v potaz období. V letním období lidé trávili lidé čas u vody, ne v nákupním centru. V září se lidé k nákupům vracejí, začínají se poohlížet po vánočních dárcích.

Online je důležitý i pro offline akce

Propagace akcí nákupního centra Freeport ukázala, jak skvěle funguje spolupráce online a offline marketingu. I když samotná akce probíhá offline a podíl online kanálů na jejím úspěchu není možné přesně změřit, online marketing hraje významnou roli.

 
 
Fullservis   Naše
služby

Vy jste skvělí v tom, co děláte.
My se postaráme o váš marketing.

Stačí pár kliknutí a rázem budete mít víc času na své podnikání. Postaráme se o váš kompletní marketing, přivedeme nové zákazníky a s nimi nové zakázky. Každý člen better týmu je odborník na své odvětví marketingu, proto umíme každou korunu, kterou do marketingu vložíte, maximálně zhodnotit.

Pojďme spojit síly!

Nezávazná konzultace Řekněte mi o tom víc

Proč si
vybrat Better
  Případová
studie
Menu