Reklama
v obsahové síti

Buďte vidět na relevantních místech. Better reklama v obsahové síti vás dostane za správnými lidmi na správné stránky. Postaráme se o ni od kreativy po vyhodnocení.

Nezávazná konzultace
 
 

Relevantní reklama na relevantním místě

Víte, jaká reklama je nejhorší? Ta nerelevantní – pravý opak dobře nastavené displayové reklamy. V Betteru se postaráme o to, aby se vaše reklama zobrazovala lidem, které zajímá.

Společně specifikujeme vaši cílovou skupinu, vytvoříme jí grafiku a textaci na míru a vymyslíme, kde ji oslovit. Testujeme nejrůznější možnosti cílení a rozdílnékreativy tak, abychom našli ty nejefektivnější.

Co vy na to, chcete na internetu oslovit relevantní uživatele?

Chci být vidět

 
Analýza
webu
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
 
Jak to
děláme
  Vyšší
návštěvnost

Jak to děláme v Betteru

1.

Poznáme vaše podnikání

Abychom věděli, jak k reklamám přistoupit, chceme na začátku poznat vás, váš obor i cíle, které by měly reklamy plnit.

2.

Analyzujeme a navrhujeme

Připravíme analýzu klíčových slov a prozkoumáme vaši cílovou skupinu. Potom vypracujeme strategii – koho, kdy, kde a jak oslovíme.

3.

Vytváříme kreativy

Vytvoříme několik bannerů od první myšlenky po text a grafiku. Do oběhu pustíme vždy několik variant, abychom zjistili, která funguje nejlépe.

4.

Optimalizujeme

Spuštěním reklam nekončíme. Zkoušíme různé kreativy a cílení, abychom věděli, co ve vašem případě funguje a co můžeme zlepšit.

 
Případová
studie
  Analýza
webu

Freeport a Better marketing

Freeport pořádá pravidelné akce pro podporu návštěvnosti centra. Tyto akce jsou nárazové a jejich podpora v rámci online je krátkodobá. Podporujeme ji vždy pomocí display kampaní a remarketingu 14 dní před začátkem akce včetně jejího trvání.

Pro zhodnocení jsme si vybrali údaje z období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.

Cíl: podpora návštěvnosti centra v období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.


 
Fullservis   Jak to
děláme

Vy jste skvělí v tom, co děláte.
My se postaráme o váš marketing.

Stačí pár kliknutí a rázem budete mít víc času na své podnikání. Postaráme se o váš kompletní marketing, přivedeme nové zákazníky a s nimi nové zakázky. Každý člen better týmu je odborník na své odvětví marketingu, proto umíme každou korunu, kterou do marketingu vložíte, maximálně zhodnotit.

Pojďme spojit síly!

Nezávazná konzultace Řekněte mi o tom víc

Proč si
vybrat Better
  Případová
studie
Menu