Věříme strategii
See-Think-Do-Care

Pomůžeme vám budovat vztah se zákazníky od prvního momentu a postaráme se, aby nikdy nepřišel ten poslední. Stavíme na strategii See-Think-Do-Care.

Nezávazná konzultace
 
 

Od prvního pohledu

Strategii See–Think–Do–Care představil Avinash Kaushik v roce 2013. Říká v ní, že zákazník není jen nakupující, ale všichni, kdo by mohli váš produkt potřebovat (See), přemýšlí o jeho koupi (Think), chystají se nakoupit (Do) nebo nakoupili a můžou se vrátit (Care).

V Betteru této strategii věříme a vycházíme z ní. Pomůžeme vám vytvořit vztah se zákazníky pěkně krůček po krůčku – od prvního pohledu po věrné a oboustranné přátelství.

Jdu do toho s vámi

 
Analýza
webu
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
 
Jak to
děláme
  Vyšší
návštěvnost

Jak to děláme v Betteru

1.

Těšíme se na setkání

Na samém začátku se vzájemně poznáme. Řeknete nám co nejvíc o svém podnikání, oboru, zákaznících i cílech.

2.

Poznáme vaše zákazníky

Zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci, a definujeme okruh lidí pro jednotlivé fáze strategie See–Think–Do–Care.

3.

Vypracujeme strategii

Navrhneme, jak oslovit uživatele v jednotlivých fázích a jaké nástroje se vyplatí pro jejich oslovení využít.

4.

Pustíme se do práce

Řekneme o vás uživatelům z fází See a Think, ve fázi Do je přivedeme k vám a ve fázi Care zařídíme, aby se k vám rádi vraceli.

 
Případová
studie
  Analýza
webu

Vy jste skvělí v tom, co děláte.
My se postaráme o váš marketing.

Stačí pár kliknutí a rázem budete mít víc času na své podnikání. Postaráme se o váš kompletní marketing, přivedeme nové zákazníky a s nimi nové zakázky. Každý člen better týmu je odborník na své odvětví marketingu, proto umíme každou korunu, kterou do marketingu vložíte, maximálně zhodnotit.

Pojďme spojit síly!

Nezávazná konzultace Řekněte mi o tom víc

Proč si
vybrat Better
  Případová
studie
Menu