Buďte vidět díky PPC kampaním

PPC kampaně pro e-shopy,
brandové weby i B2B

Být vidět v obrovském množství webů a značek je dnes klíčem k úspěchu – ať už ve vyhledávačích, v obsahové síti, nebo ve zbožových srovnávačích. Postaráme se o to, že vás vaši potenciální zákazníci najdou ve vyhledávací i obsahové síti na Googlu, Seznamu nebo Bingu.

Strategicky a přesně

Na začátku spolupráce si ujasníme vaše priority a nastavíme jasnou strategii. Na základě cílové skupiny se rozhodneme, kde dává smysl inzerovat a s jakým typem kampaní skutečně oslovíme vaše zákazníky.

Nepřetržitá optimalizace
a inovace

Reagujeme na změny trhu i sezónnost. Pravidelně se s našimi klienty potkáváme a diskutujeme přínos PPC kampaní pro jejich business. Díky tomu, že jsme součástí Google Partners a jsme ověřená agentura pro Sklik i Zboží.cz, využíváme a testujeme nejnovější typy kampaní. S námi tak budete vždy krok před konkurencí.

Za hranice Česka

Máme velkou zkušenost s PPC kampaněmi i mimo český trh, a to jak v rámci e-commerce, tak B2B. Pro naše klienty spravujeme kampaně po celé Evropě. Neustále se vzděláváme s native zástupci ze zahraničí a optimalizujeme naše strategie podle tamního trhu. Dokážeme tedy efektivně oslovit vaše zákazníky, ať už jsou kdekoliv.

Zakládáme si na skutečných datech

Měříme vše, co nám GDPR a nástroje umožní a co skutečně potřebujeme. Neměříme zbytečnosti, ale sbíráme, měříme a vyhodnocujeme data za běhu kampaní, zpětně i v rámci předpovědí tak, aby veškeré kampaně dávaly smysl.

Kompletní servis

V Betteru se o vaši reklamu postaráme od začátku do konce. Připravíme nejvhodnější strategii, navrhneme kreativu a zajistíme komunikaci s velkými poskytovateli dat. PPC kampaně spravujeme společnosti STIHL, MAPEI, Scania nebo třeba MEDICOM Clinic. Mrkněte na to, jak jsme klientovi MAPEI zvýšili prodej spárovaček o 47 %.

Better insight

Veronika Urbášková

„Než pustíme jakékoliv PPC kampaně, tak si s klientem nastavíme jasnou a komplexní strategii, která mu pomůže splnit jeho businessové cíle. Neřešíme proto jen PPC kampaně, ale i kampaně na sociálních sítích nebo RTB, abychom dosáhli těch nejlepších výsledků a dokázali tak oslovit zákazníky v průběhu celé nákupní cesty.”

Veronika Urbášková Veronika Urbášková, PPC Specialist
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.