26. 01. 2022

Staráme se o to, aby vizuální identita a e-shop Eisbergu nezůstaly na bodu mrazu

Společnost Eisberg, která distribuuje mražené a chlazené zboží pro Jihomoravský kraj, si nás najala na budování značky v době, kdy se chystala rozšířit komunikační a prodejní kanály a potřebovala k tomu vytvořit novou podobu e-shopu.

„Jsme zaměření na B2B obchod a naše prodejní nástroje neodpovídaly současným potřebám. S Betterem jsme po úvodních konzultacích přistoupili k celkové revizi konceptu značky, rozhodli se změnit logo a celkově zapracovat na tom, aby se naše společnost začala prezentovat jednotně, což nám dosud chybělo.“  Radim Sichler, obchodní ředitel Eisbergu

Připravili jsme novou vizuální identitu značky a klíčový vizuál. Nosnou myšlenkou je slogan „Gastro v pohybu“ a celý koncept nadále rozvíjíme.

„Náš kreativní tým připravil pro Eisberg novou vizuální identitu a logo, součástí je také strategie značky a zefektivnění B2B komunikace. Klíčový vizuál jsme vytvořili po dotazníkovém průzkumu mezi zákazníky e-shopu.“ Jiří Burian, account manažer projektu

Součástí projektu bude i doprovodná kampaň a nový e-shop, pro který jsme připravili wireframe a grafický návrh. Cílem je, aby zvládal více objednávek a motivoval zákazníky k nákupu online.

„Doufáme, že se nám díky kvalitnímu e-shopu uvolní ruce. Nyní totiž odbavujeme zakázky přímo přes naše obchodní zástupce a call centrum, což se převážně během letní sezóny ukazuje jako kapacitně neudržitelné.“ Radim Sichler, obchodní ředitel Eisbergu

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.