Podpořili jsme návštěvnost obchodního centra Freeport

Co je ROPO efekt? Těžko měřitelná situace, kdy uživatelé zjišťují informace online, ale nakupují offline. To je i případ Freeportu.

Detaily spolupráce
 
  • Homepage
  • Podpořili jsme návštěvnost obchodního centra Freeport
 

Freeport a Better marketing

Freeport pořádá pravidelné akce pro podporu návštěvnosti centra. Tyto akce jsou nárazové a jejich podpora v rámci online je krátkodobá. Podporujeme ji vždy pomocí display kampaní a remarketingu 14 dní před začátkem akce včetně jejího trvání.

Pro zhodnocení jsme si vybrali údaje z období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.

Cíl: podpora návštěvnosti centra v období červen – září 2015. Nejstěžejnější bylo září, kdy jsme propagovali akci Late Night Shopping.


 

Naše strategie

Pro zaujetí je nejlepší bannerová displayová reklama. Z minulosti jsme věděli, že textové reklamy v display nebyly zajímavé, a protože Freeport do propagace začleňuje i billboardy, byla jasnou volbou bannerová reklama, která vyvolá asociaci s venkovní offline reklamou.

Naše strategie byla jednoduchá:

Nejdříve uživatele internetu zaujmout reklamu cílenou podle zájmů a témat, vštípit ji uživatelům do paměti.

V posledních 3 dnech před začátkem akce uživatele, kteří na byly na cílové stránce akce, nebo uživatele, kteří reklamu už viděli, remarketovat (opětovně oslovit a připomenout).

 
 

Jaké byly naše výsledky?

freeportgraf1

Z grafu je patrné, že zářijová akce Late Night Shopping zaujala návštěvníky víc než předchozí akce. Bannery vidělo přes milionů uživatelů internetu. A návštěvnost webu se zvýšila 44,35 % oproti předchozímu měsíci. 

+ 44 % zvýšení návštěvnosti webu
 

freeportgraf3
Spolu s návštěvností webu se výrazně zvýšila i návštěvnost nákupního centra Freeport.

+22 % návštěvnost centra
 

Proč měla zářijová akce takovou úspěšnost?

Bannery pro Late Night Shopping byly výrazné a upoutaly pozornost. Fungovaly v souladu s offline bannery, které lidé často vnímají jen letmo – cestou v autobuse často koukají do mobilů nebo si čtou. Je proto dobré připomenout se jim i na internetu.

Samotná akce Late Night Shopping přilákala návštěvníky svým programem. Freeport na ni pozval známé tváře a zajistil pro návštěvníky soutěže – mimo jiné i o auto. Také musíme vzít v potaz období. V letním období lidé trávili lidé čas u vody, ne v nákupním centru. V září se lidé k nákupům vracejí, začínají se poohlížet po vánočních dárcích.

Online je důležitý i pro offline akce

Propagace akcí nákupního centra Freeport ukázala, jak skvěle funguje spolupráce online a offline marketingu. I když samotná akce probíhá offline a podíl online kanálů na jejím úspěchu není možné přesně změřit, online marketing hraje významnou roli.

 
 
Přidejte se
k úspěšným
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
logo hudy logo mapei logo tescoma
 
Další
reference
  Popis
řešení
 

Další reference

 
 
Proč si
vybrat Better
  Přidejte se
k úspěšným
 
Menu