PPC pro Autotým: S námi je přivedení zákazníka o 75 % levnější

Detaily spolupráce
 
  • Homepage
  • PPC pro Autotým: S námi je přivedení zákazníka o 75 % levnější
 

Kde jsme začali?

Autotým, start-up společnosti Home Credit, pomáhá svým zákazníkům vybrat spolehlivé ojeté auto. My od ledna 2016 pomáháme Autotýmu najít si k zákazníkům cestu. Staráme se o PPC reklamy ve vyhledávání, obsahové síti a na Facebooku a o remarketing.

Autotým s PPC reklamou pracoval už dřív, podporoval s její pomocí získávání poptávek a stahování příručky s radami pro výběr ojetého auta. Ceny za proklik (a tedy i za konverzi) byly vysoké a reklamy nepřinášely tolik konverzí, kolik by mohly. Proto jsme si je vzaly do parády my.

 
 

Naše výsledky

Náš cíl je hlavně dlouhodobé snížení ceny za proklik (CPC) a za akvizici (CPA), to znamená zanechání kontaktu nebo stažení příručky, a zvýšení míry prokliku.

  • CPC jsme ve vyhledávání snížili z 14,6 Kč na 3,67 Kč (o 75 %)
  • CPA (zanechání kontaktu) z 5918 Kč na 169 Kč (o 97 %)
  • CPA (stažení příručky) z 6763 Kč na 484 Kč (o 93 %)
  • CTR jsme zvýšili z 2,39 % 15,36 %

Na Facebooku jsme snížili cenu za stažení příručky ze 154 Kč na 29 Kč a cenu za proklik z 5,77 Kč na 1,57 Kč.

 
 

Jak jsme toho dosáhli?

Hned na začátku nám výsledky kampaní ukázaly, že cílení na stávající landing page nefunguje. Uživatelé na ni přicházeli, ale rychle zase odcházeli. Proto jsme kampaně přecílili na hlavní web Autotýmu a navrhli jsme úpravy původní landing page.

Pro PPC ve vyhledávání jsme vytvořili nové kampaně. Použili jsme jen klíčová slova, která korespondovala s produkty na webu. Navíc jsme vytvořili kampaň na úvěr na ojeté auto.

 

 
 

Pro obsahovou síť jsme vytvořili nové bannery, které měly za úkol budovat hlavně povědomí o Autotýmu a vyvolat zájem o ně. Testovali jsme různé typy cílení.

Na Facebooku jsme propojili akviziční a remarketingové kampaně a sponzorované příběhy. S Autotýmem jsme spolupracovali na vytvoření nových bannerů a rozšířili jsme cílení.

Vyzkoušeli jsme i videoreklamu na YouTube. Na uživatele, kteří video viděli, jsme později cílili remarketingové reklamy. Stejně tak na uživatele, kteří byli na webu. Těm se nám osvědčilo nabízet stažení příručky s radami pro nákup auta.

 
 
Přidejte se
k úspěšným
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
logo hudy logo mapei logo tescoma
 
Další
reference
  Popis
řešení
 

Další reference

 
 
Proč si
vybrat Better
  Přidejte se
k úspěšným
 
Menu