Zvýšení přirozené návštěvnosti pro UTC.cz

Detaily spolupráce
 
  • Homepage
  • Zvýšení přirozené návštěvnosti pro UTC.cz
 

Nejen PPC pomohlo UTC k vyšším tržbám

Kde jsme začali?

Na začátku naší spolupráce se společnost UTC, s. r. o., potýkala s nízkou návštěvností, proto měla zájem o PPC kampaně. Návštěvnost ale negativně ovlivňovala nedostatečně rozvětvená struktura webu. Po testovací kampani jsme proto klientovi doporučili přepracování struktury webu tak, aby byla přátelská pro uživatele a zároveň splňovala kritéria SEO.

 
 

Do čeho jsme se pustili?

Abychom splnili cíl, který jsme si s klientem na začátku stanovili, a přivedli na web nové uživatele, kteří se na webu lehce zorientují a nakoupí, pustili jsme se do těchto kroků:

  • provedli jsme analýzu klíčových slov,
  • navrhli novou strukturu webu,
  • na web jsme zapracovali texty a metadata podle pravidel SEO,
  • začali jsme s linkbuildigem, který pokračuje dodnes.
 
 

Jak to celé dopadlo?

Na webu s novou strukturou a texty se uživatelé lépe zorientují a dobře se jim na něm nakupuje, web a jeho struktura už nestojí v cestě tomu, aby si zákazníci oblíbili kuchyňské a domácí náčiní, které společnost UTC, s. r. o., distribuuje.

 
 

A jaké byly výsledky?

Během prvího roku jsme zvedli návštěvnost o 116 % a díky tomu se zvýšil počet transakcí o 266 %. Další rok jsme ovšem nezaháleli a zvýšili meziročne návštěvnost ještě o téměř 74 % s navýšením počtu transakcí o 92 %.

+266 % počet transakcí
+116 % návštěvnost
 
Přidejte se
k úspěšným
  Úvod

Pomůžeme vám
uspět na internetu

Ať vašemu marketingu chybí cokoliv, společně to odhalíme. Udělejte právě teď první krok k marketingu, který funguje naplno.

 
Osobní údaje, které nám poskytnete (tedy jméno, telefon nebo e-mail) použijeme k tomu, abychom se vám mohli ozvat zpátky. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.
logo hudy logo mapei logo tescoma
 
Další
reference
  Popis
řešení
 

Další reference

 
 
Proč si
vybrat Better
  Přidejte se
k úspěšným
 
Menu