Případová studie

Tescoma & 10 let
better výsledků

Příběh spolupráce Tescomy a Betteru začal v dobách, kdy remarketing neexistoval, weby byly přesolené klíčovými slovy a Tescoma teprve přemýšlela o vlastním e-shopu.

Za 10 let jsme společně ušli pořádný kus cesty a čerstvé nástroje jsme přimíchávali často ve chvíli, kdy teprve vznikaly. Kdo by v roce 2009 řekl, že bude značkový e-shop Tescoma vydělávat desítky milionů korun ročně?

Začínáme 2008

E-shop Tescoma je ještě na houbách, ale v Betteru se už staráme o kampaně na podporu značky.

Tescoma spustila svůj první e-shop 2009

Betteráci mají na starosti PPC kampaně a spolupracujeme i na SEO.
V této době je běžné přeplňovat weby klíčovými slovy a nakupovat
odkazy, my ale věříme, že e-shop je tu především pro zákazníky.

Google spouští algoritmus Panda, který bojuje proti nekvalitnímu obsahu. 2010

Ujišťuje nás tak, že naše práce pro Tescomu má smysl. Světlo světa spatřil také remarketing, se kterým jsme brzy začali pracovat.

Tescomě se daří online i offline – získala první ocenění Red Dot Awardza design.

4691 objednávek za první rok. 2011

Jen za první rok s e-shopem přinesly naše PPC reklamy na Skliku Tescomě 1532 objednávek, z AdWords pak 3159.

Zajímavost: V roce 2011 přichází na e-shop Tescomy ze Seznamu víc 2,5× víc návštěv než z Googlu.

Vznikají Nákupy Google a Sklik Retargeting. 2012

Googlácký algoritmus Penguin vede SEO směrem ke kvalitnímu obsahu – a naše SEO oddělení dělá, co je v jeho silách. K 1. dubnu 2012 získala Tescoma přes 6500 objednávek z organického vyhledávání.

Tescoma nás nově odměňuje ne za odpracované hodiny, ale za to, co přineseme. Tento způsob ohodnocení nám dává víc prostoru pro testování, optimalizaci a nové nápady.

E-shop roste! 2013-2014

V roce 2013 tu proběhne o 79 % více transakcí než v předchozím roce, o rok později přibyde dalších 16 %.

Značkový e-shop Tescoma je na světě už 5 let. 2015

Za tu dobu sem z organického vyhledávání přišlo přes milion návštěv, které vedly k 17 tisícům objednávkám – ale Tescoma stále roste. Pro srovnání, dalších pět let přineslo víc než 2× vyšší čísla.

Pomáháme Tescomě se spuštěním nového e-shopu. 2016

Podílíme se na jeho návrhu, optimalizaci i testování. Tento e-shop se stane vzorem pro e-shopy v dalších zemích a má přímo raketový start.

Tescoma s ním už popáté získává ocenění ShopRoku.

Druhý rok s novým e-shopem znamená výrazné nárůsty. 2017

Transakcí přibývá o 11 %, z organického vyhledávání i díky better SEO
specialistům přichází o 40 % více uživatelů a o 38 % vyšší tržby.

V Betteru se nově staráme... 2018

... o RTB reklamy, synchronizujeme kampaně s televizními reklamami, analyzujeme dění na e-shopu a pracujeme na zvyšování konverzního poměru. Vytváříme mikrostránku podporující nový katalog a staráme se o kampaně pro Slovensko a Polsko.

Tescoma získává sedmé ocenění ShopRoku.

10 let spolupráce Dnes

Značkový e-shop Tescoma dnes patří mezi TOP 100 e-shopů v České republice a v Betteru jsme pyšní na to, že jsme k tomu přispěli. 10 let naší práce přineslo nejen skvělé výsledky, ale i vztah, který se svou délkou vymyká všemu, co je v marketingovém světě zvykem.

Tescomo, děkujeme, že jsi
už 10 let better.

Chcete i vy svěřit marketing parťákovi, se kterým budete dlouhodobě better?
Napište nám

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.