Nová Zbrojovka: Čtvrť, kde chcete žít
Pečujeme o největší developerský projekt na Moravě a pomáháme budovat jednu z nejsilnějších značek v segmentu. Better ve výběrovém řízení zvítězil návrhem vizuální identity značky Nová Zbrojovka s navazující marketingovou a komunikační strategií. Součástí projektu byla tvorba tiskovin a outdoorové reklamy, reporting a strategické konzultace.
„Nová Zbrojovka je pro klienta srdeční záležitostí a o to víc jsme si práci na projektu užili. Společně hledáme témata, která budou mezi Brňany dlouho rezonovat a vztahují se k historii ikonického místa,” popisuje account manager Irena Andrašková.
Better vytvořil naming, ideu a vizuální identitu i pro subbrandy Nové Zbrojovky, kterými jsou polyfunkční bloky s jednotkami pro bydlení, komerční využití a kancelářské prostory.
„Při rozsáhlé rešerši a analýzách jsme zjistili, že nám dává smysl zadání posunout a vyřešit architekturu značky tak, aby fungovala po celé dekády výstavby,” vysvětluje CEO Betteru Martin Kupka. „U nás to totiž logem nekončí. Pro klienty zpracováváme vše, co potřebují nejen k prodeji domu nebo i celé čtvrti.”
Za.hraďák: Líbivá kampaň pro Prahu
Za příjemným prostředím. Za domácí atmosférou. Za rodinou. Pro pražský rezidenční projekt v nové čtvrti Zahradní Město připravil Better vizuální identitu včetně základních materiálů, se kterými přijdou do styku zájemci o bydlení i širší publikum.
„Rozhodli jsme se pracovat se zažitou přezdívkou Zahradního Města, které jsme dodali hravost. Ta se pak propsala i do další komunikace. V claimech pracujeme s předložkou za, pomocí které zvýrazňujeme hlavní prodejní argumenty, popisujeme atmosféru místa a děláme brand zapamatovatelnějším,” objasňuje copywriterka Aneta Trnová.
Realitní kancelář STING
Trojici nových projektů uzavírá realitní kancelář STING, patřící k největším společnostem na českém realitním trhu. Better pro ni připravil brandovou kampaň a kampaň na nábor nemovitostí.
Better má v oblasti realitního developmentu dlouholeté zkušenosti. Na svém kontě má například spolupráci s investiční skupinou DRFG, J&T, PSN (rezidenční projekt Brno Jedna) nebo tvorbu loga pro Obchodní dům Máj pro skupinu AMADEUS Real Estate a mnoho dalších.
O Betteru
Jsme agentura, která už od roku 2005 reflektuje trh i trendy. Kreativu, strategii a výkon zajišťujeme na vysoké úrovni v týmu více než čtyř desítek specialistů. Pomáháme klientům růst v onlinu i offlinu a pravidelně se s projekty účastníme marketingových soutěží, ve kterých se umisťujeme na předních příčkách.
Kontakt pro média
Martin Kupka
[email protected]
+420 777 017 019