případová studie

HUDYsport

Speciálce HUDYsport pomáháme
stoupat v onlinu

Jak může specializovaná prodejna pomocí online marketingu oslovit nové zákazníky a získat náskok před konkurencí?

Rozhoduje důvěryhodnost a síla značky, ale také promyšlená strategie, díky které oslovíte ty pravé lidi a nabídnete jim, co potřebují.

Přečtěte si, jak jsme pomohli značce

Hledali jsme agenturu se silným strategickým uvažováním, dobrým klientským servisem a na výsledky orientovaným přístupem.
V Betteru jsme našli férového partnera, který toto splňuje.

Marek Mráz, marketingový ředitel
hudysport

HUDYsport hledal partnera,
našel ho v Betteru

Značku HUDYsport založil před 27 lety horolezec Jindřich Hudeček. Z malého obchodu s lezeckým vybavením je dnes velká síť prodejen. Udržet si pozici jedničky na vysoce konkurenčním trhu není snadné, HUDYsport proto hledal partnera, který by mu poradil, jak získat náskok na internetu.

V tendru jsme zvítězili better přístupem – neslibovali jsme, že uděláme PPC nebo zlepšíme SEO. Přišli jsme s jasnou strategií, ve které jsme navrhli, co všechno se HUDYsportu vyplatí dělat, a co by naopak užitek nepřinášelo.

 

Pomohli jsme oslovit
nový typ zákazníků

HUDYsport přišel s jasným cílem – vyšplhat se mezi nejoblíbenější prodejce nejen mezi aktivními milovníky outdooru, ale i v povědomí lidí, kteří sportují jen rekreačně.

Abychom toho dosáhli, vylepšili jsme PPC kampaně. HUDYsport původně na internetu vytvářel krátkodobé reklamy pro širokou cílovou skupinu. Naši specialisté kampaně velmi přesně zacílili na zákazníky v průběhu celého jejich rozhodovacího cyklu – třeba ve chvíli, kdy ještě outdoorové vybavení nehledají nebo si vybírají prodejce.

Persony snížily cenu
za zájem fanoušků o 99 %

Na Facebooku jsme začali oslovovat konkrétní persony – typy zákazníků. Náročného trekaře totiž zaujme jiná reklama než toho, kdo s outdoorem teprve začíná. Ví například, jaké vlastnosti by měl outdoorový batoh mít, nebo potřebuje poradit a motivovat, aby si vůbec chtěl batoh koupit?

Vytvářet na sociálních sítích kvalitní obsah a zobrazovat ho relevantním uživatelům se vyplácí. Díky novému cílení se nám například podařilo snížit průměrnou cenu za zájem o sponzorované příspěvky HUDYsportu o 99 %.

HUDYsport s námi vyladil tón značky

Tón, jakým značka na internetu mluví, na zákazníky výrazně působí. U velkých značek se vám okamžitě vybaví styl, který k nim patří – vzpomeňte si například na kampaně Coca Coly nebo fast foodu McDonalds’. Na první dobrou víte, jak zní jejich hlas.

HUDYsportu jsme doporučili otestovat osobnější styl komunikace, než značka využívala dosud. Ve vánočních kampaních se osmělila fanouškům tykat, je hravá a... pořád miluje dobrodružství. Přesně takoví jsou totiž její zákazníci, kteří odlehčenou tonalitu dokážou ocenit.

Přispěli jsme
k nárůstu tržeb o 53 %

Řešení, které jsme navrhli HUDYsportu na míru, přináší ovoce. Tržby z placených kampaní za rok 2017 vyrostly o 53 % a web Hudysport.cz navštívilo o 34 % více návštěvníků. Neustále testujeme nové možnosti, jak snižovat náklady a investovat jen tam, kde se to klientovi dlouhodobě vyplatí.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.