Brno
Modřická 280/58
619 00 Brno - Přízřenice
Speciálce HUDYsport pomáháme
stoupat v onlinu
Rozhoduje důvěryhodnost a síla značky, ale také promyšlená strategie, díky které oslovíte ty pravé lidi a nabídnete jim, co potřebují.
Přečtěte si, jak jsme pomohli značceHledali jsme agenturu se silným strategickým uvažováním, dobrým klientským servisem a na výsledky orientovaným přístupem.
Marek Mráz, marketingový ředitel
V Betteru jsme našli férového partnera, který toto splňuje.
hudysport
Značku HUDYsport založil před 27 lety horolezec Jindřich Hudeček. Z malého obchodu s lezeckým vybavením je dnes velká síť prodejen. Udržet si pozici jedničky na vysoce konkurenčním trhu není snadné, HUDYsport proto hledal partnera, který by mu poradil, jak získat náskok na internetu.
V tendru jsme zvítězili better přístupem – neslibovali jsme, že uděláme PPC nebo zlepšíme SEO. Přišli jsme s jasnou strategií, ve které jsme navrhli, co všechno se HUDYsportu vyplatí dělat, a co by naopak užitek nepřinášelo.
HUDYsport přišel s jasným cílem – vyšplhat se mezi nejoblíbenější prodejce nejen mezi aktivními milovníky outdooru, ale i v povědomí lidí, kteří sportují jen rekreačně.
Abychom toho dosáhli, vylepšili jsme PPC kampaně. HUDYsport původně na internetu vytvářel krátkodobé reklamy pro širokou cílovou skupinu. Naši specialisté kampaně velmi přesně zacílili na zákazníky v průběhu celého jejich rozhodovacího cyklu – třeba ve chvíli, kdy ještě outdoorové vybavení nehledají nebo si vybírají prodejce.
Na Facebooku jsme začali oslovovat konkrétní persony – typy zákazníků. Náročného trekaře totiž zaujme jiná reklama než toho, kdo s outdoorem teprve začíná. Ví například, jaké vlastnosti by měl outdoorový batoh mít, nebo potřebuje poradit a motivovat, aby si vůbec chtěl batoh koupit?
Vytvářet na sociálních sítích kvalitní obsah a zobrazovat ho relevantním uživatelům se vyplácí. Díky novému cílení se nám například podařilo snížit průměrnou cenu za zájem o sponzorované příspěvky HUDYsportu o 99 %.
Tón, jakým značka na internetu mluví, na zákazníky výrazně působí. U velkých značek se vám okamžitě vybaví styl, který k nim patří – vzpomeňte si například na kampaně Coca Coly nebo fast foodu McDonalds’. Na první dobrou víte, jak zní jejich hlas.
HUDYsportu jsme doporučili otestovat osobnější styl komunikace, než značka využívala dosud. Ve vánočních kampaních se osmělila fanouškům tykat, je hravá a... pořád miluje dobrodružství. Přesně takoví jsou totiž její zákazníci, kteří odlehčenou tonalitu dokážou ocenit.
Řešení, které jsme navrhli HUDYsportu na míru, přináší ovoce. Tržby z placených kampaní za rok 2017 vyrostly o 53 % a web Hudysport.cz navštívilo o 34 % více návštěvníků. Neustále testujeme nové možnosti, jak snižovat náklady a investovat jen tam, kde se to klientovi dlouhodobě vyplatí.