O marketingové aktivity výrobce stavební chemie MAPEI pečujeme už 5 let. V nové kampani na spárovačky jsme se odhodlali k vizuálnímu i koncepčnímu posunu a vyladili vše od prvotního nápadu po komunikaci v hobby marketech. Kampaň stojí na videích, kde jsme rozehráli čtyři příběhy, které ukazují, co MAPEI spárovačky nabízí. Pro natáčení jsme se spojili se Samadhi Production.
Pro MAPEI pracujeme dlouhodobě se dvěma komunikačními linkami. Jedna cílí na segment řemeslníků a druhá na koncové zákazníky.
Každou cílovou skupinu vedeme na speciální landing page, kde komunikujeme hlavní benefity spárování s MAPEI a představujeme vybrané produkty.
Oživili jsme i formáty bannerů – statické bannery dostaly KO a z grafického ringu jsme vypustili animované bannery a video bannery.
MAPEI představujeme řemeslníkům jako spolehlivého spáring partnera. Nejde totiž jen o produkty. Dává řemeslníkům víc nejen v kvalitě, ale je pro ně i parťák, který vzdělává, poradí a když je potřeba, přijede klidně na stavbu.
Kampaň se promítla nejen v onlinu, ale doprovází řemeslníky i na školeních, která se odehrávají ve speciálním Promotrucku po celé republice. Jako uvolnění po školení si pak řemeslníci můžou zaboxovat do pytlů nebo získat „spárovací merch”.
Hledali jsme linku, kterou spojíme všechny komunikační kanály, aniž bychom ohýbali corporate identity. Koncept nám dává prostor pro určitou hravost a nezaměnitelnost, kdy grafický efekt odráží barevnost okolí.
Stanislav Bílek,
art director Better
V komunikaci na koncové zákazníky pracujeme s myšlenkou „Chtějte víc”, pod kterou se skrývají všechny benefity spárování s MAPEI.