Případová studie

Náskok před
konkurencí

Klinika estetické medicíny a better SEO:
Zvýšili jsme počet poptávek o 30 %

Klinika estetické medicíny a better SEO: Zvýšili jsme návštěvnost webu o 47 %

Jak se podařilo síti klinik estetické chirurgie udržet i po přetvoření značky náskok před tvrdou konkurencí?

Stačilo zvolit správné SEO metody a svěřit je do rukou odborníků z Betteru. Přečtěte si, jak jsme organicky přivedli zákazníky na web Medicom Clinic

Přečtěte si, jak jsme pomohli  

Od klienta k partnerovi:
spolupráce od roku 2007

Medicom spoléhá na specialisty z Betteru od roku 2007. Po výkonnostních kampaních nám svěřil do rukou pravidelný linkbuilding a kontrolu webu. Medicom si totiž uvědomuje, že jedině tak neskončí v propadlišti internetu, ale bude o krok blíže potenciálním zákazníkům.

Zvýšili jsme návštěvnost o 47 %

V roce 2017 padlo zásadní rozhodnutí přetvořit tehdejší značku Medicom VIP na Medicom Clinic. A klient si vyžádal naší spolupráci. Součástí procesu byla i tvorba nového webu – a s tím i obavy z poklesu organické návštěvnosti.

Ty byly zbytečné. Návštěvnost webu z organického vyhledávání jsme zvýšili celkem o 36 %, na Googlu dokonce o 47 % a na nové stránky zavítalo od jejich spuštění přes 400 000 nových uživatelů. Může za to nejen dlouhodobé budování kvalitních odkazů, ale i kontrola a odstraňování těch nekvalitních. Právě díky pravidelné kontrole jsme si poradili i s útoky na web, kdy internet zaplavilo množství nekvalitních odkazů, které vyhledávače penalizují. Nekalé praktiky jsme zachytili včas a zabránili propadu pozic ve vyhledávání.

Přední příčky ve vyhledávání a růst poptávek o 30 %

Další důkaz dobře odvedené práce? Počet klíčových slov na první stránce Googlu jsme zvýšili o 80 %. Nejrelevantnější klíčová slova se pak dlouhodobě umisťují na nejvyšších pozicích. Pro ty, kteří zvažují estetický zákrok, jsou tak stránky Medicomu snadno dohledatelné a důvěryhodné.

Výsledek? Počet odeslaných formulářů z organického vyhledávání vzrostl oproti předchozímu roku o 30 % a celkem 56 % návštěvníků, kteří formulář odeslali, přišlo na web díky nám.

Success fee: bonus za oboustrannou důvěru

S vylepšeným webem jsme se rozhodli posunout i naši dlouhodobou spolupráci – domluvili jsme se na motivačním bonusu, který funguje na principu success fee. Odměna podle splnění předem stanovených cílů není u SEO běžná. Výsledky totiž nevidíte hned a ovlivňuje je spousta externích vlivů – od útoků hackerů po změny algoritmu vyhledávačů. O to větší výzvou bylo vytvořit oboustranně výhodné podmínky. Po ročním testování jsme podmínky spolupráce vyladili a nově v nich zohledňujeme i vývoj trhu.

Petr Toufar, CEO Medicom Clinic Success fee jsme si vyzkoušeli jen s Betterem, s jiným partnerem bychom do toho modelu nešli. Nebylo potřeba nic zpochybňovat a mohli jsme se spolehnout na úsudek zodpovědných lidí z agentury. Petr Toufar, CEO Medicom Clinic

Držíme náskok před konkurencí

Zaspat dobu může mít pro obchod fatální následky, proto se Medicom nebojí investovat do online marketingu. A to se mu vyplácí. Zatímco konkurence přešlapuje na místě, Medicom se díky spolupráci s Betterem posouvá kupředu, a proto se drží na špičce v oboru.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.