VÁNOČNÍ VÝZVA

V KAMPANI
MEDICOM CLINIC

JSME ZA STEJNÝ
ROZPOČET ZVÝŠILI
TRŽBY O 22 %

Medicom Clinic a Better dělají Vánoce krásnější

Medicom Clinic patří mezi největší nezávislé poskytovatele estetické medicíny v České republice a každoročně nabízí možnost zakoupení dárkového voucheru jako vánočního dárku. Výkonnostní i kreativní oddělení se chopilo výzvy zvýšit prodej poukazů bez navýšení rozpočtu.

Našim cílem bylo navýšit meziroční tržby za prodej voucherů o 20 %, ovšem bez navýšení rozpočtu. Celá kampaň probíhala v digitálním prostředí a za pomocí mixu výkonnostních kanálů.

„Dárkové poukazy jsou pro nás, stejně jako pro mnohé další obchodníky, v předvánočním období stěžejní. Chtěli jsme proto dát vědět co nejvíce lidem, že taková varianta skvěle funguje i v oblasti estetické medicíny,” rozvádí Pavla Toufarová, marketingová ředitelka Medicom Clinic.

Správné načasování
je klíčové

Výkonnostní kampaní
to nekončí

Zacílení jsme rozdělili na ženské a mužské publikum, a to i v rámci kreativy. Na obě cílové skupiny jsme směřovali vizuály s dárkovým poukazem, které poutají pozornost, dál jsme je ale v cílení rozdělili. Na ženy jsme cílili vícegenerační fotkou, se kterou se mohla každá ztotožnit, u mužů jsme naopak akcentovali atraktivní fotky skutečných klientek Medicom Clinic.

A výsledek?

Kampaň dosáhla
celkového PNO 6 %
a zvýšili jsme tržby o 22 %.

Což ještě překonalo klientovo očekávání. I z tohoto důvodu si nás Medicom Clinic vybral pro rebranding a repositioning celé značky.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.