Brno
Modřická 280/58
619 00 Brno - Přízřenice
Medicom Clinic patří mezi největší nezávislé poskytovatele estetické medicíny v České republice a každoročně nabízí možnost zakoupení dárkového voucheru jako vánočního dárku. Výkonnostní i kreativní oddělení se chopilo výzvy zvýšit prodej poukazů bez navýšení rozpočtu.
Našim cílem bylo navýšit meziroční tržby za prodej voucherů o 20 %, ovšem bez navýšení rozpočtu. Celá kampaň probíhala v digitálním prostředí a za pomocí mixu výkonnostních kanálů.
Zacílení jsme rozdělili na ženské a mužské publikum, a to i v rámci kreativy. Na obě cílové skupiny jsme směřovali vizuály s dárkovým poukazem, které poutají pozornost, dál jsme je ale v cílení rozdělili. Na ženy jsme cílili vícegenerační fotkou, se kterou se mohla každá ztotožnit, u mužů jsme naopak akcentovali atraktivní fotky skutečných klientek Medicom Clinic.
Což ještě překonalo klientovo očekávání. I z tohoto důvodu si nás Medicom Clinic vybral pro rebranding a repositioning celé značky.