Brno
Modřická 280/58
619 00 Brno - Přízřenice
Efektivním marketingovým nástrojem mohou být i stěny. Walldesignem dokážete pobavit, zaujmout, odkomunikovat benefity, vyjádřit postoje nebo odvyprávět příběh značky, aniž byste uváděli nezáživná fakta. Přečtěte si, jak jsme interiéry našich klientů posunuli díky promyšlenému walldesignu o řád výš.
Walldesign nejsou jen samolepky na zdi. Jedná se o funkční prostředek moderního interiérového designu, pomocí kterého dokážete podpořit jedinečnou atmosféru prostoru nebo zcela změnit jeho ladění. Nemusíte se přitom omezovat pouze na polepy, walldesign je možné pojmout i jako komplexní architektonické řešení. Do konceptu lze zahrnout dekorace a interiérové doplňky, díky čemuž bude celkový fit-out působit ještě celistvěji.
Vhodně zvolený walldesign se hodí téměř kamkoliv. S jeho pomocí můžete:
Pro nově vzniklý masozávod Kauflandu jsme vytvořili walldesign postavený na základních hodnotách značky, které jsme rozdělili do čtyř skupin. Zaměřili jsme se na zaměstnance, obchodní partnery, zákazníky a společnost jako takovou.
Informace je potřeba předat zábavnou formou. Po dohodě s klientem jsme proto vystavěli celou vizuální linku tak, aby odrážela fakta, zároveň si ale zachovala hravost.
V loňském roce jsme se Medicom Clinic postarali o úspěšný rebranding a repositioning, který se propsal i do interiéru kliniky. Ten díky novému walldesignu získal čistší, modernější a prémiovější vzhled.
Rozhodli jsme se pro kombinaci dibondových desek a folie. Walldesign jsme přitom navrhli tak, aby nebyl jen vizuálně zajímavý, ale také funkční.
Celkový komunikační koncept staví na filmové tematice, která ženy obsazuje do hlavní role jejich vlastního příběhu. Silné slogany použité v online prostředí se propsaly i na stěny kliniky, odkud klienty vyzývají k tomu, aby byli odvážní a šli si za svým cílem.
Cílem bylo tradiční českou řemeslnou výrobu šperků podtrhnou a dát zákazníkům jasně najevo, že od šperkařství mohou čekat kvalitu, kterou jinde nedostanou. Aby byla prodejna jasně rozpoznatelná a odrážela novou vizuální identitu, pustili jsme se do jejího rebrandingu.
I když nám dal klient volnou ruku, rozhodli jsme se některé prvky zachovat. Do konceptu zapadala původní červená podlaha i hranaté skříňky se šperky. Pro prodejnu jsme vytvořili nová světelná loga a interiér i prosklenou výlohu obohatili o polepy z řezané grafiky.
Orientační systém musí být především funkční. Při jeho realizaci jsme proto kladli důraz na intuitivnost a jasnost. Do celého areálu se nám ale i tak podařilo přenést odvážnou, sebevědomou komunikaci, která je pro brand typická.
Veškeré prvky jsme navrhli tak, aby byly po změně nájemce jednoduše vyměnitelné. Kromě praktičnosti jsme ale mysleli také na to, že je nutné udržet jasnou komunikační linku. Do areálu se tak propisují barvy, se kterými jsme pracovali od samotného začátku kampaně. Dominantou jedné z administrativních budov je pak velký 3D nápis Brno Jedna.
Pro inovativní reprodukční kliniku Repromeda jsme vytvořili novou vizuální identitu, kterou jsme přenesli i do návrhu walldesignu.
Pracovali jsme se základními pastelovými barvami. Primární modrou doplňuje meruňková a světle fialová, barvy spojené s mateřstvím a ženstvím. Interiér jsme oživili kromě nepravidelných kruhů také liniemi a holografickými prvky.
Lehkým fit-outem si prošel i náš prostor. Z loga Betteru vychází úzká linka, která prostupuje celým interiérem – navazuje na postery a hravě proplouvá do všech místností.
Chcete walldesign, který vystihne to, co reprezentujete, aniž byste to museli říkat nahlas? V Betteru vytvoříme návrh přesně podle vašich představ a zajistíme kompletní produkci. Ozvěte se, rádi pomůžeme i vám.