26. 05. 2021

Dům barev: Vstup e‑commerce a posílení značky

Jak bez výrazného navýšení nákladů posílit značku v onlinu a poprat se s krizí?

Jak jsme pomohli značce Dům barev

Jak jsme pomohli značce Dům barev

Společnost PPG je předním celosvětovým výrobcem a dodavatelem v oblasti nátěrů. Zahrnuje 140 výrobních závodů a poboček v 60 zemích.

V Česku provozuje síť maloobchodní prodejen s barvami: Dům barev.

Vstup do e-commerce

Současné trendy jsou neuprosné a v PPG si uvědomují, že musí jít s dobou. Proto vznikl mezinárodní projekt tvorby e-commerce platformy, která usnadňuje zákazníkům nákup, a zároveň slouží B2B partnerům.

Celý projekt spuštění e-shopu, se vší jeho komplexností v online prostředí i klíčovou návazností na offline, bychom nezvládli tak hladce, nebýt přidané hodnoty Betteru a pohledu zvenčí, který nám pomáhal dělat správná rozhodnutí.

Dominik Duda, Senior Digital Lead Trade v PPG

Lépe připraveni na krizi

E-commerce řešení a strategický přístup podle Betteru. Právě tato kombinace pomohla Domu barev v době krize, která nastala v roce 2020.

S ohledem na neustálé změny vládních opatření byla situace na trhu pro řadu firem nepřehledná.

Byla výzva vždy pohotově reagovat na situaci a včas informovat zákazníky o otevíracích dobách a možnostech nákupu. Díky e-commerce platformě ale klient pozoroval neustálý růst tržeb.

Marek Klekner Marek Klekner, projektový manažer Betteru

Posílili jsme značku a ušetřili náklady

Kromě spolupráce na tvorbě e-shopu jsme od roku 2017 spravovali PPC kampaně Domu barev s cílem posílit značku. Klientovi jsme pomohli ušetřit náklady díky snížené ceně za proklik – o 85% v Česku a o 64 % na Slovensku.

Připravili jsme také komunikační a obsahovou strategii, ve které jsme zohlednili B2C i B2B komunikaci.

Poradili jsme si také s oživením komunity na Facebooku, kam jsme v souladu se sezonností sdíleli užitečné rady a inspiraci pro zákazníky.

V horizontu 4 let se nám povedlo dosáhnout násobného růstu značky Dům barev. Starali jsme se o brandové i výkonnostní aktivity, díky čemu značka posílila o více než 100 %. Pouze s marginálním navýšením rozpočtu jsme na prodejny Dům barev přiváděli více zákazníků.

Martin Kupka Martin Kupka, strategy director
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.