případová studie

Dárky REDA

Jak hledat nové firemní zákazníky?
Chce to kreativu, která naslouchá
jejich potřebám.

Firma REDA prodává reklamní
předměty, svůj marketing však chtěla
posunout i na internetu.

Poradili jsme jí: bez silné značky neuspějete! Přečtěte si, jak Redě pomáháme rozšiřovat povědomí o značce pomocí inspirativní kampaně Dárky REDA.

Jak funguje inspirativní kampaň REDA

Silné brandy mají větší náskok

Konkurence na internetu je velmi silná a zákazník nejraději nakoupí u toho, kdo mu rozumí a nabídne mu i něco navíc. I když je dnes Reda na trhu nejsilnějším hráčem, v budoucnu to platit nemusí.

Proto jsme jí doporučili: budujte svou značku a vztah se zákazníky.

Vyplatí se řešit branding strategicky?

Podle našich zkušeností - rozhodně ano. Strategie značky, kterou jsme na samém začátku spolupráce vytvořili pro Redu, nám pomohla ujasnit si, jaké typy lidí chceme oslovit a co jim vlastně chceme říct. Díky tomu máme noty, které udávají tón celé komunikace.

Základem, na kterém při budování značky Reda stavíme, je stránka Dárky REDA.

Dárky, které neskončí
na dně šuplíku

Co mají společného firmy, které u zákazníků uspěli? Nemluví jen o sobě. Snaží se s lidmi smát, inspirovat je nebo jim dávat užitečné tipy, jak si usnadnit svůj každodenní život.

Zákazník Redy svůj den tráví většinou v kanceláři. Je to markeťák, který vybírá dárek pro jednatele firmy nebo asistent, který potřebuje sehnat trička na firemní večírek. Pomocí stránky Dárky REDA těmto lidem jednoduše říkáme: nákup reklamních dárků nemusí být jen povinnost, kterou chcete mít rychle za sebou. Může vás to i bavit!

Kreativa ušitá
na míru potřebám zákazníka

Jaký dárek se hodí koupit manažerovi firmy nebo co rozdávat zákazníkům na letním festivalu? Díky strategii, kterou jsme pro kampaň Dárky REDA vytvořili, se kreativa stránky přizpůsobuje reálným potřebám těch, kteří u Redy nakupují.

Náš recept je jednoduchý: Díky analytice víme, jak se návštěvníci chovají, co vyhledávají a která témata je zajímají. Každou změnu kreativy plánujeme společně s Redou, která tak má neustálý přehled o tom, co a proč děláme.

Povědomí o Redě roste

Našim společným cílem bylo rozšířit povědomí o značce Reda mezi ty, kteří ještě toto jméno neznají. Stránka Dárky REDA nám zároveň pomáhá získávat kontakty na ty, kteří si nechají zaslat katalog reklamních dárků. Oslovujeme tedy relevantní uživatele - potenciální zákazníky.

Na web darky.reda.cz jsme za první 3 měsíce přivedli z online kampaní 14 879 relevantních návštěv, na e-shop se prokliklo 1044 nových uživatelů.

Inspirujte se u Redy i vy

Nečekejte, až vás konkurence předběhne a připraví vás o zákazníky.
Začněte budovat betterbrand! Napište nám

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.