Brno
Modřická 280/58
619 00 Brno - Přízřenice
Repromeda je inovativní reprodukční klinika s více než 24letou historií. Její zakladatelé byli u počátku vývoje české asistované reprodukce a neustále posouvají možnosti reprodukční medicíny. Repromeda poskytuje širokou škálu služeb a úspěšně propojuje moderní medicínu s tradičními postupy.
Repromeda je moderní značka – tomu ale neodpovídala příliš složitá vizuální identita. A tak přišel čas na změnu. Hlavní požadavky? Čistota, jemnost a autenticita.
Začali jsme workshopem s klientem, kde jsme si ujasnili vzájemná očekávání. A pustili jsme se do práce – vypracovali jsme strategii značky a navrhli vizuální identitu. Jak to dopadlo? Díky dlouholeté znalosti klienta a vzájemné spolupráci při tvorbě, klient novou identitu schválil na první dobrou.
Protože Repromeda v léčbě kombinuje moderní medicínu s tradičními postupy, navázali jsme na myšlenku původního loga, které vycházelo ze symbolů jin a jang a učení 5 elementů.
Vizuální komunikaci Repromedy jsme oživili geometrií – nepravidelným kruhem a liniemi, které se navzájem doplňují. Díky využití holografických efektů lze objekty umísťovat na podkladové plochy v podobných barevných odstínech.
V barevné škále pracujeme se 6 základními pastelovými barvami, které se dají vhodně kombinovat. Primární barvou je tmavě modrá, doplňuje ji meruňková a světle fialová, barvy spojené s mateřstvím a ženstvím. Širší škála barev usnadňuje rozlišení jednotlivých odborných pracovišť. Na závěr jsme proškolili grafický tým Repromedy, aby mohl jednotlivé prvky sám co nejlépe aplikovat a využít potenciál identity.
Na vizuální identitu jsme navázali i v textech. Podstatou Repromedy je propojení: propojení buněk, ze kterých vzniká nový život, propojení vědy s empatií, propojení lidských osudů a životních příběhů. Proto v textech zdůrazňujeme nejrůznější slovní spojení obsahující „pro” a podprahově tak odkazujeme na Repromedu na více úrovních.
Tematiku propojení zrcadlíme i ve výběru fotografií, kde se zaměřujeme na detaily, jako doteky rukou nebo kojení. Klademe důraz na autentické a čisté fotografie, které zachycují klienty Repromedy. Dbáme na detaily v kombinaci s výraznou typografií vycházející z loga.
Vizuální změny se odráží ve veškeré komunikaci značky – ať už je to nový web, sociální sítě, billboardy, potisky na tramvajích, tiskové materiály, walldesign nebo komunikace v B2B sektoru genetického testování.
Jak nová kreativa funguje, jsme si ověřili hned v 1. kampani na získávání dárkyň vajíček a dárců spermatu. K běžným kampaním jsme přidali reklamy, které mají za cíl sběr kontaktů.
Největší úspěch jsme oslavili s kampaní Reprohrdina, kde jsme za měsíc získali 250 potenciálních zájemců, což je počet, který jsme dříve sbírali téměř rok. Zároveň se nám tak povedlo snížit cenu za zájemce o 90 %.
Zaujal vás rebranding Repromedy a přejete si novou vizuální identitu i pro vaši značku? Ozvěte se nám.