Čistota, hravost
a jasný směr.

Připravili jsme novou identitu kliniky Repromeda

Repromeda je inovativní reprodukční klinika s více než 24letou historií. Její zakladatelé byli u počátku vývoje české asistované reprodukce a neustále posouvají možnosti reprodukční medicíny. Repromeda poskytuje širokou škálu služeb a úspěšně propojuje moderní medicínu s tradičními postupy.

Touha se neustále posouvat

Repromeda je moderní značka – tomu ale neodpovídala příliš složitá vizuální identita. A tak přišel čas na změnu. Hlavní požadavky? Čistota, jemnost a autenticita.

Začali jsme workshopem s klientem, kde jsme si ujasnili vzájemná očekávání. A pustili jsme se do práce – vypracovali jsme strategii značky a navrhli vizuální identitu. Jak to dopadlo? Díky dlouholeté znalosti klienta a vzájemné spolupráci při tvorbě, klient novou identitu schválil na první dobrou.

Učení 5 elementů a opravdové příběhy

Protože Repromeda v léčbě kombinuje moderní medicínu s tradičními postupy, navázali jsme na myšlenku původního loga, které vycházelo ze symbolů jin a jang a učení 5 elementů.

Vizuální komunikaci Repromedy jsme oživili geometrií – nepravidelným kruhem a liniemi, které se navzájem doplňují. Díky využití holografických efektů lze objekty umísťovat na podkladové plochy v podobných barevných odstínech.

V barevné škále pracujeme se 6 základními pastelovými barvami, které se dají vhodně kombinovat. Primární barvou je tmavě modrá, doplňuje ji meruňková a světle fialová, barvy spojené s mateřstvím a ženstvím. Širší škála barev usnadňuje rozlišení jednotlivých odborných pracovišť. Na závěr jsme proškolili grafický tým Repromedy, aby mohl jednotlivé prvky sám co nejlépe aplikovat a využít potenciál identity.

 Repromeda  Repromeda  Repromeda  Repromeda
Našli jsme ta správná propojení

Na vizuální identitu jsme navázali i v textech. Podstatou Repromedy je propojení: propojení buněk, ze kterých vzniká nový život, propojení vědy s empatií, propojení lidských osudů a životních příběhů. Proto v textech zdůrazňujeme nejrůznější slovní spojení obsahující „pro” a podprahově tak odkazujeme na Repromedu na více úrovních.

Tematiku propojení zrcadlíme i ve výběru fotografií, kde se zaměřujeme na detaily, jako doteky rukou nebo kojení. Klademe důraz na autentické a čisté fotografie, které zachycují klienty Repromedy. Dbáme na detaily v kombinaci s výraznou typografií vycházející z loga.

 Repromeda

Vizuální změny se odráží ve veškeré komunikaci značky – ať už je to nový web, sociální sítě, billboardy, potisky na tramvajích, tiskové materiály, walldesign nebo komunikace v B2B sektoru genetického testování.

 Repromeda
 Repromeda
 Repromeda
1. kampaň a o 90 % nižší náklady

Jak nová kreativa funguje, jsme si ověřili hned v 1. kampani na získávání dárkyň vajíček a dárců spermatu. K běžným kampaním jsme přidali reklamy, které mají za cíl sběr kontaktů.

Největší úspěch jsme oslavili s kampaní Reprohrdina, kde jsme za měsíc získali 250 potenciálních zájemců, což je počet, který jsme dříve sbírali téměř rok. Zároveň se nám tak povedlo snížit cenu za zájemce o 90 %.

Zaujal vás rebranding Repromedy a přejete si novou vizuální identitu i pro vaši značku? Ozvěte se nám.

 Repromeda  Repromeda  Repromeda
 Repromeda  Repromeda
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.