Začínáme 2008
E-shop Tescoma je ještě na houbách, ale v Betteru se už staráme o kampaně na podporu značky.

Příběh spolupráce Tescomy a Betteru začal v dobách, kdy remarketing neexistoval, weby byly přesolené klíčovými slovy a Tescoma teprve přemýšlela o vlastním e-shopu.
Za 10 let jsme společně ušli pořádný kus cesty a čerstvé nástroje jsme přimíchávali často ve chvíli, kdy teprve vznikaly. Kdo by v roce 2009 řekl, že bude značkový e-shop Tescoma vydělávat desítky milionů korun ročně?
E-shop Tescoma je ještě na houbách, ale v Betteru se už staráme o kampaně na podporu značky.
Betteráci mají na starosti PPC kampaně a spolupracujeme i na SEO.
V této době je běžné přeplňovat weby klíčovými slovy a nakupovat
odkazy, my ale věříme, že e-shop je tu především pro zákazníky.
Ujišťuje nás tak, že naše práce pro Tescomu má smysl. Světlo světa spatřil také remarketing, se kterým jsme brzy začali pracovat.
Tescomě se daří online i offline – získala první ocenění Red Dot Awardza design.
Jen za první rok s e-shopem přinesly naše PPC reklamy na Skliku Tescomě 1532 objednávek, z AdWords pak 3159.
Zajímavost: V roce 2011 přichází na e-shop Tescomy ze Seznamu víc 2,5× víc návštěv než z Googlu.
Googlácký algoritmus Penguin vede SEO směrem ke kvalitnímu obsahu – a naše SEO oddělení dělá, co je v jeho silách. K 1. dubnu 2012 získala Tescoma přes 6500 objednávek z organického vyhledávání.
Tescoma nás nově odměňuje ne za odpracované hodiny, ale za to, co přineseme. Tento způsob ohodnocení nám dává víc prostoru pro testování, optimalizaci a nové nápady.
V roce 2013 tu proběhne o 79 % více transakcí než v předchozím roce, o rok později přibyde dalších 16 %.
Za tu dobu sem z organického vyhledávání přišlo přes milion návštěv, které vedly k 17 tisícům objednávkám – ale Tescoma stále roste. Pro srovnání, dalších pět let přineslo víc než 2× vyšší čísla.
Podílíme se na jeho návrhu, optimalizaci i testování. Tento e-shop se stane vzorem pro e-shopy v dalších zemích a má přímo raketový start.
Tescoma s ním už popáté získává ocenění ShopRoku.
Transakcí přibývá o 11 %, z organického vyhledávání i díky better SEO
specialistům přichází o 40 % více uživatelů a o 38 % vyšší tržby.
... o RTB reklamy, synchronizujeme kampaně s televizními reklamami, analyzujeme dění na e-shopu a pracujeme na zvyšování konverzního poměru. Vytváříme mikrostránku podporující nový katalog a staráme se o kampaně pro Slovensko a Polsko.
Tescoma získává sedmé ocenění ShopRoku.
Značkový e-shop Tescoma dnes patří mezi TOP 100 e-shopů v České republice a v Betteru jsme pyšní na to, že jsme k tomu přispěli. 10 let naší práce přineslo nejen skvělé výsledky, ale i vztah, který se svou délkou vymyká všemu, co je v marketingovém světě zvykem.
Chcete i vy svěřit marketing parťákovi, se kterým budete dlouhodobě better?
Napište nám