Značky, kterým jsme o Vánocích pomohli zazářit

Úspěšnou vánoční kampaň je potřeba důkladně promyslet a do posledního detailu připravit. A právě teď je správný čas s plánováním začít. Jakých úspěchů jsme společně se značkami dosáhli v loňském roce?

HAFo úspěšná kampaň pro výrobce prémiových psích konzerv Louie

V polovině loňského roku jsme značce pomohli spustit e-shop a rovnou začali připravovat velkou čtyřtýdenní vánoční kampaň.

supina

Známost značky vzrostla o 400 %

Vytvořili jsme unikátní limitky – konzervy Vánoční kapr a Husa na Boží hod, které jsme podpořili soutěží. Pod víčkem mohli zákazníci najít stříbrnou šupinu se slevou 10 % na další nákup nebo zlatou, která znamenala krmivo na celý rok zdarma.

400
supina 2

Oslovili jsme 75% cílovky

Kromě tradičních komunikačních kanálů jsme k propagaci využili i Pinterest nebo plochy Heureky. Díky doplnění brandové kampaně o vhodně nastavenou výkonnostní část se nám podařilo oslovit 75 % cílové skupiny pejskařů.

Společně s Medicom Clinic jsme rozdávali krásu

Klinika plastické a estetické chirurgie si nás – stejně jako v předchozích letech – vybrala, abychom jí pomohli s vánoční kampaní, v rámci které nabízí možnost zakoupení voucherů jako vánočního dárku.

33

Návštěvnost stránky vzrostla o 33 %

V kampani jsme se zaměřili na nejsilnější cílovou skupinu – stávající zákazníky Medicom Clinic a návštěvníky webu, kteří zatím neodeslali kontaktní formulář. Zacílení i kreativu jsme rozdělili na ženské a mužské publikum. Po Vánocích kampaň doplnil krátký remarketing.

banner

Počet prodaných poukazů se nám podařilo oproti minulému roku opět navýšit.

Tržby šperkařství Red & Cube narostly o 117 %

Sázka na sociální sítě

Jako jediný komunikační kanál jsme po dohodě s klientem zvolili sociální sítě Facebook a Instagram, se kterými do té doby značka příliš nepracovala.

117
sperky

Zaměřili jsme se pouze na muže ve věku 25–64 let se zájmem o nákupy dárků a luxusního zboží, což se vyplatilo. V porovnání s minulým rokem vzrostly tržby z online prodeje o 117 % a transakce o 152 %.

Získali jsme relevantní zákazníky

Během kampaně došlo oproti loňskému roku ke snížení návštěvnosti, ale zvýšení konverzního poměru o 423 %.

Zvýšili jsme počet objednávek úspěšné akce For Life & Madaga

S českou kosmetickou značkou For Life & Madaga jsme se pustili do výzvy v podobě podpory zavedené jednodenní kampaně Ježíšek přijde o měsíc dřív, na kterou díky slevě 24 % spousta zákazníků čeká. Cíl byl jasný – pomocí našlapané PPC kampaně tradičně vysoké prodeje ještě o kousek posunout. A to se nám povedlo!

Přestože jsme akci pomocí PPC kampaně podpořili jen na několik hodin, povedlo se nám získat velké množství konverzí za nízkou cenu.

banner
10

Jak jsme toho dosáhli?

Zaměřili jsme se na uživatele, kteří For Life & Madaga znají. Stávající propagaci prováděnou pomocí mailingu jsme doplnili o reklamu na sociálních sítích.

Chtěli byste vánoční kampaň, která se mezi ostatními neztratí a přinese výsledky? Rádi pomůžeme i vám.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.