Brand Medicom Clinic zkrášlujeme už 16 let

Se značkou klinik estetické medicíny Medicom Clinic máme tu čest spolupracovat už půl druhé dekády –⁠ a i po takové době víme, jak klienta posouvat dál. Zjistěte, jak děláme komunikaci Medicom Clinic krásnější a jak jsme přistoupili k nedávnému faceliftu značky.

Síť Medicom Clinic se za necelých 20 let působení vypracovala mezi největší pracoviště tohoto typu v Česku a právem sbírá ocenění za nejdůvěryhodnější značku v oboru estetické medicíny.

Naše spolupráce začala už v roce 2007. Tehdy jsme se Medicom Clinic starali o PPC reklamy a soustředili se na výkonnostní kampaně, postupně se spolupráce rozšířila o strategie a aktivity pro podporu růstu značky. Od krátkodobých kampaní jsme se tak posunuli k full service péči a začali s Medicom Clinic společně růst. A protože jsme si s týmem Medicom Clinic sedli profesně i lidsky, staráme se o značku Medicom Clinic už 16 let –⁠ tak, aby o ní věděli všichni, kteří si touží plnit sny.

V současné době pro klienta spravujeme marketingové kanály, které mu přivádí přibližně 80 % objednávek. Máme na starosti správu krátkodobých i dlouhodobých kampaní v online prostředí, každoroční vánoční kampaně i dlouhodobější brandové aktivity. Podíleli jsme se na posunu klientovy identity a tvorbě webu, zajistili jsme focení a nový walldesign. Na úspěchu Medicom Clinic má ale velký podíl i skvělý interní marketingový tým, se kterým nás kromě fungující spolupráce pojí i přátelství. Vážím si obojího.

Jiří Burian,
Account Manager

Čas na facelift

Medicom Clinic se donedávna prezentoval jako specialista na plastiky prsou. Jak ale zjistil z průzkumů mezi zaměstnanci a klienty, estetické úpravy nevedou jen k lepšímu vzhledu, ale především k lepšímu pocituvyšší sebedůvěře. A bylo potřeba, aby právě toto odrážela i nová komunikační linka.

V roce 2021 jsme začali cítit, že jsme se my i klienti zase posunuli. Abychom naše klienty poznali důkladněji, provedli jsme několik interních i externích průzkumů. Zásadní moment však nastal, když jsme uviděli naše logo při přebírání ceny za nejdůvěryhodnější značku. Mezi ostatními bylo to naše prostě nevýrazné. V tu chvíli jsme si uvědomili nutnost změny.

Pavla Toufarová,
Brand Manager Medicom Clinic

Díky hluboké znalosti klientapředchozím úspěchům svěřili v Medicom Clinic důvěru právě nám. Jak jsme tedy v Betteru vylepšili značku, která sama pečuje o krásu svých klientů? A jak se nám i po 16 letech spolupráce povedlo přijít s něčím novým?

Štíhlejší logo & identita s dokonalými proporcemi

Společně s klientem jsme naznali, že je čas posunout jeho vizuální komunikaci prémiovějším směrem, sjednotit ji a očistit a zároveň zajistit, že zůstane rozpoznatelná.

Nechtěli jsme Medicomu dát úplně novou tvář, proto jsme celkový přístup založili spíše na evoluci než revoluci značky. Identitu jsme očistili od symbolu, který se choval těžce, až nemoderně. Symbol rozepsaného písmene M jsme uvolnili od logotypu a vpustili do celé komunikace.

Stanislav Bílek,
Creative Director

Výsledkem je moderní, elegantní a zároveň hravá identita, která se skrze první písmeno názvu propisuje do prostor kliniky, bannerů i tiskovin klienta.

Krása v datech aneb Víme, po čem ženy (i muži) touží

O co opřít rebranding firmy s téměř 20letou tradicí? A jak komunikovat něco tak citlivého, jako jsou estetické zákroky? Rozhodli jsme se opřít o data a zeptali se přímo klientek Medicom Clinic. Online průzkumu provedeného agenturou B-Inside se zúčastnilo bezmála 850 žen – a ze získaných dat vyplynulo, že primární motivací pro estetické zákroky je spokojenost se sebou samou.

Abychom klientky zbavili obav a povzbudili ke kroku, o kterém se ani dnes nemluví úplně snadno, postavili jsme koncept na filmové tematice.

Sebevědomí je pro ženy klíčové. Nejde o to, že mají hezčí prsa, štíhlejší stehna nebo krásnou pleť, ale o to, že se díky zákroku cítí lépe, vyzařují vyšší sebevědomí a troufnou si tak samy sebe obsadit do hlavní role svého životního příběhu.

Kateřina Hanušová,
Content Teamleader

Inspirace filmovým prostředím nám umožnila skloubit intimní téma a odvážnou komunikaci se silnými claimy, aniž by výsledek působil lacině. Do světel reflektorů jsme navíc postavili místo profesionálních modelek skutečné klientky Medicom Clinic. Proč?

Klientky u nás nejen hýčkáme, ale měníme jim život, protože plastická chirurgie opravdu dodává sebevědomí. Proto jsme vyhlásili casting a tváře kampaně vybírali z klientek na základě jejich příběhů a zaslaných videí. O to je výsledek autentičtější.

Pavla Toufarová,
Brand Manager Medicom Clinic

Společně do další dekády

Už 19 let plní Medicom Clinic svým klientům a klientkám sny. Díky nám si teď splnil i ten svůj: sen o krásnější identitě. Přejeme celému týmu, ať se v novém cítí skvěle. A těšíme se, které odvážné kroky uděláme příště.

Naše spolupráce s Medicom Clinic trvá už neuvěřitelných 16 let – což je doba, která se v marketingovém světě jen tak nevidí. Mockrát děkuji celému týmu Medicom Clinic za důvěru a otevřenost, se kterými k našim návrhům přistupuje.

Martin Kupka,
CEO & Strategy Director

Chcete i vy posunout svou identitu? Ozvěte se nám a společně najdeme to nejlepší řešení.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.