Brno Jedna:
Druhá šance pro
vyloučenou lokalitu

Společnost PSN koupila v roce 2022 futuristický komplex na adrese Plynárenská 1. Prostor, který je součástí vyloučené lokality, se rozhodla přetvořit na přátelské prostředí, kde budou chtít Brňané pracovat, trávit volný čas a v budoucnu i žít. Přečtěte si, jak se jí to díky nám daří.

Proměna ve čtvrť s nezaměnitelnou DNA

V komplexu, který se nachází jen pár minut od centra Brna, jsme viděli velký potenciál. I přes pošramocenou pověst lokality věříme, že se areál může stát moderním, žádaným místem s jedinečnou atmosférou. Za svůj hlavní cíl jsme si tak vzali přetavit čtvrť s mizivými sociálními vazbami ve výhodu a dodat prostoru výraznou, nezaměnitelnou tvář, která klientovi poskytne dostatečné prodejní argumenty.

Pro nově vznikající areál jsme připravili nový odvážný název, logo i celou vizuální identitu. Pod taktovku jsme si vzali také sociální sítě, připravili kompletní nafocení areálu a na prvním eventu pro nájemce zrealizovali natáčení propagačního videa, které dokonale vystihuje nejen atmosféru samotné akce, ale i celého místa.

Sebevědomá a upřímná komunikace

Při tvorbě vizuální identity jsme se nechtěli vracet k tomu, co bylo. Zaměřili jsme se proto na budoucnost a při zemi se nedrželi ani s namingem.

Areálu jsme dali sebevědomý název, který vyloučenou lokalitu označuje jako číslo jedna. Je to drzé? Rozhodně. Právě na tom jsme ale komunikaci postavili. Celým konceptem prostupuje hra s číslovkou jedna a zkratkou DNA, kterou slovo obsahuje.

Sázka na hravost

Brno Jedna je z architektonického hlediska nesmírně zajímavým místem, což pro nás bylo velkou inspirací. Žlutá barva prostupující vizuální identitou odkazuje na historii areálu – plynárenství. Zelená zase symbolizuje PSN a pozitivní změnu, kterou areál prochází.

Brnojedna branding material
Orientační systém s přesahem

U orientačního systému musí hrát prim intuitivnostjasnost. Přesto se nám do areálu podařilo přenést odvážnou komunikaci a pro brand tolik typickou hravost.

Brnojedna branding material

Walldesign, označení budov, cedule do výtahu, rozcestníky i další prvky spojují brandové barvy, se kterými pracujeme v celé kampani. V jedné z administrativních budov příchozí vítá velký 3D nápis Brno Jedna.

Efektivním marketingovým nástrojem mohou být i stěny. Přečtěte si, jak jsme díky vhodně zvolenému walldesignu posouváme komunikaci našich klientů zase o kousek dál.

Bezpečnost jako hlavní téma

Lokalita Cejlu, ve které areál stojí, je Brňany dlouhodobě vnímána jako problematická nebo dokonce nebezpečná.

Brnojedna branding material

Společně s PSN jsme proto přišli hned s několika kroky, které mohou bezpečnost lokality výrazně zlepšit. V areálu jsme zvýšili ostrahu a se společností Podané ruce zorganizovali úklid v okolí komplexu. Během akce došlo i k vyčištění nábřeží nedaleké Svitavy a vlakových kolejí, které byly plné odpadků.

Akce pro veřejnost

K proměně místa může výrazně přispět také rozvoj kultury. Uspořádali jsme proto ve spolupráci s brněnským Pantograffem graffiti jam, na kterém se sešlo 40 umělců z celé České Republiky. Ti během jednoho dopoledne vytvořili ze stěn lemujících areál barevnou galerii s dominujícím stylizovaným nápisem Brno Jedna. Výtvarnému umění pod širým nebem se chceme společně s PSN věnovat i nadále. Chystáme další eventy zaměřené na vizuální tvorbu a práci s objekty. Během následujících měsíců například přibudou neotřelé murály.

Graffiti jam Brno Jedna
Projekt Brňany zaujal

Se startem projektu jsme spustili launch kampaň, jejímž hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce. Na Adform jsme umístili statické bannery a branding formát. Použili jsme kombinaci dealů na prémiové plochy a cílení na dospělé ve věku 18–45 let, kteří žijí ve velkých městech. Podobně jsme postupovali také na sociálních sítích.

Brnojedna branding material

Chcete i vy posunout svou identitu? Ozvěte se nám a společně najdeme to nejlepší řešení.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.