V Rehabilitačním centru Čeladná se starají o zdraví, my se postarali o strategii

Pro Rehabilitační centrum Čeladná v srdci Beskyd jsme sjednotili roztříštěnou značku a definovali jednotný komunikační styl, který bude centrum náležitě prezentovat a pacientům zjednoduší přístup k důležitým informacím. Vypracovali jsme strategii značky a pustili se do práce.

Vše zapadá do jednoho rámu

Prvním krokem byl redesign loga.

Dál bylo na řadě ucelení vizuální identity. Rozvinuli jsme tradiční logotyp kruhu a doplnili rám, který ho obepíná a symbolizuje umístění centra v srdci Beskyd. Jednoduchá linie rámu se objevuje na všech tiskovinách, jako jsou letáky, vizitky nebo billboardy. Sceluje i různorodost fotografií na sociálních sítích a umožňuje zvýraznit určitý motiv nebo emoci. Připravili jsme i grafický manuál, který popisuje, jak linii v další komunikaci používat.

Pětidenní focení pod naší taktovkou

Naším cílem bylo představit Rehabilitační centrum Čeladná jako centrum odborné péče obklopené přírodou, místo, kde pomáhají uzdravovat tělo i duši. Vypracovali jsme kompletní manuál, který klientovi pomůže, jak komunikovat se zákazníky a jaký typ obsahu publikovat na sociální sítě i blog.

V rámci rebrandingu pracujeme i na webu, který se neobejde bez nových fotek. Proto jsme zorganizovali pětidenní focení v Beskydech.

Novou vizuální identitu jsme na výzvu brněnského magistrátu vytvářeli i pro Mendel. Prohlédněte si ji v případovce.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.