Kampaň pro ERDOHerbal zaujala: cílová skupina jí v průměru věnovala 27,5 sekundy

ERDOHerbal spojuje sílu bylinek a medu, my jsme spojili kvalitní strategii s jemnou grafikou, kterou jsme rozhýbali pomocí animace. A vyplatilo se. Jakých výsledků jsme dosáhli?

Využili jsme prémiové plochy v RTB, Facebook i Instagram

Pro ERDOHerbal, bylinný sirup farmaceutické společnosti Angelini Pharma, jsme už dříve realizovali kompletní web a dlouhodobě pečujeme o obsah a komunikaci na sociálních sítích. K posílení brandu a zvýšení povědomí o značce mezi cílovou skupinou jsme v říjnu 2022 spustili bannerovou kampaň, která běžela do poloviny prosince roku 2022.

Kampaň ve dvou vlnách cílila na matky ve věku 30 až 55 let, a to na prémiových plochách v RTB, na Facebooku a Instagramu. V kreativě jsme vsadili na animované bannery v jemných pastelových tónech, které vychází z vizuální identity ERDOHerbalu. Na Facebooku jsme bannery spojili do video formátu.

kytka
kytka

Cílová skupina ukázala nadprůměrný zájem

Data nasbíraná během první vlny kampaně nám umožnila lepší cílení v druhé vlně. To se na Facebooku projevilo zasáhnutím relevantnějšího publika, které projevilo větší zájem o video.

vcela

prémiové plochy zajistily viditelnost

81 %

pozornost věnovaná banneru

27,5 sekund

Chcete si přečíst víc o webu, který jsme zrealizovali v extrémně krátkém čase? V článku prozrazujeme, jak jsme se s výzvou poprali.

Erdijk
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.