28. 02. 2020

ERDOHerbal má novou better tvář

V Betteru si dokážeme poradit s jakýmkoliv tématem a ani lékařské prostředí nám není cizí. Po zkušenostech s webem pro Rosalgin, nám farmaceutická společnost Angelini Pharma svěřila i svůj nejmladší přírůstek –  doplněk stravy ERDOHerbal. O jaký produkt jde a jaké výzvě jsme museli čelit?  

ERDOHerbal je sirup, který podporuje správnou funkci dýchacích cest a imunitního systému. K tomu využívá sílu medu a bylinek. Zkrátka žádná chemie, sirup jako od babičky. 

Tento projekt je výsledek dlouhodobé úspěšné spolupráce s týmem Angelini Pharma. Spolehli se na nás a věděli, že i v takto šibeničním termínu odvedeme kvalitní práci,dodává projektový manažer Betteru Tomáš Foltas.

Zadání, které jsme dostali bylo jasné kompletní web na míru. Žádný problém! Jenže jsme zároveň dostali i termín dokončení, který byl za 3 týdny. Času nebylo nazbyt a proto jsme přišli s novým řešením. Přehledná landing page, která jasně vyzdvihne výhody ERDOHerbalu, namísto rozsáhlého webu. Následně jsme si vydefinovali cílovou skupinu, která ERDOHerbal nejvíce ocení. V našem případě šlo o maminky. Právě jim jsme přizpůsobili i vizuální podobu samotné landing page, aby se na ni cítily dobře pokaždé, co ji navštíví. 

Ne vždy dostáváme jednoduchá zadání, ale vždy k nim přistupujeme svědomitě a navrhujeme smysluplná řešení, která jsou na míru potřeb našich klientů. Posuďte sami, jak se výsledná prezentace ERDOHerbalu v online prostředí povedla a jak jsme se popasovali s časovým limitem.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.