V Betteru si dokážeme poradit s jakýmkoliv tématem a ani lékařské prostředí nám není cizí. Po zkušenostech s webem pro Rosalgin, nám farmaceutická společnost Angelini Pharma svěřila i svůj nejmladší přírůstek – doplněk stravy ERDOHerbal. O jaký produkt jde a jaké výzvě jsme museli čelit?
ERDOHerbal je sirup, který podporuje správnou funkci dýchacích cest a imunitního systému. K tomu využívá sílu medu a bylinek. Zkrátka žádná chemie, sirup jako od babičky.
„Tento projekt je výsledek dlouhodobé úspěšné spolupráce s týmem Angelini Pharma. Spolehli se na nás a věděli, že i v takto šibeničním termínu odvedeme kvalitní práci,“ dodává projektový manažer Betteru Tomáš Foltas.
Zadání, které jsme dostali bylo jasné – kompletní web na míru. Žádný problém! Jenže jsme zároveň dostali i termín dokončení, který byl za 3 týdny. Času nebylo nazbyt a proto jsme přišli s novým řešením. Přehledná landing page, která jasně vyzdvihne výhody ERDOHerbalu, namísto rozsáhlého webu. Následně jsme si vydefinovali cílovou skupinu, která ERDOHerbal nejvíce ocení. V našem případě šlo o maminky. Právě jim jsme přizpůsobili i vizuální podobu samotné landing page, aby se na ni cítily dobře pokaždé, co ji navštíví.
Ne vždy dostáváme jednoduchá zadání, ale vždy k nim přistupujeme svědomitě a navrhujeme smysluplná řešení, která jsou na míru potřeb našich klientů. Posuďte sami, jak se výsledná prezentace ERDOHerbalu v online prostředí povedla a jak jsme se popasovali s časovým limitem.