S příběhy z dlaždic jsme MAPEI zvedli míru prokliku o 350 %

V letošní kampani na spárovačky MAPEI jsme chtěli ukázat, proč mají chtít koncoví zákazníci víc. Ve dvou vlnách kampaně jsme vyladili vše od nápadu po komunikaci v hobby marketech. Jak jsme dosáhli navýšení míry prokliku o 350 % a přes 13 milionů zobrazení?

Speciální landing page i aplikace pro nerozhodné

Pod naší taktovkou vznikl komunikační koncept zastřešující čtyři příběhy, které ukazují, co MAPEI spárovačky nabízí. Vytvořili jsme marketingovou strategii a landing page doplněnou o silikon Mapesil AC. Ten mohou zákazníci pořídit přesně v odstínu spárovačky – odvážnější i s třpytkami Mapeiglitter. A kdo má z 58 odstínů rozhodovací paralýzu, může si díky nové aplikaci vyzkoušet jednotlivé odstíny přímo ve své koupelně.

Vsadili jsme na interaktivní bannery

Kampaň jsme rozdělili na jarní a podzimní vlnu a celou ji rozpohybovali – ke 3 videím cíleným na koncové zákazníky jsme přidali animace, videobannery a interaktivní bannery, které reagovaly na přejetí myši nebo prstu. Reklamy běžely na YouTube, sociálních sítích a standardních bannerových plochách a obsadili jsme i plochy na Heuréce ve vybraných kategoriích.

dekorace

Ukazujeme zákazníkům, proč chtít víc

Na podzim jsme se pustili do dalšího kola, které jsme mohli díky nasbíraným datům z jara zefektivnit hned od začátku.

MAPEI nám přenechal kormidlo své marketingové spolupráce se společností SIKO, celou podzimní vlnu jsme proto doplnili o obsáhlou videokampaň na YouTube. Ta cílila na návštěvníky e-shopu, kteří v nedávné době procházeli vhodné kategorie a produkty jako spárovačky a obklady. A v BrandLiftu poměřil MAPEI síly se svými třemi hlavními konkurenty.

Jak jsme dosáhli:

Na zasloužených předních příčkách

Protože MAPEI prodává jen prostřednictvím svých partnerů, podpořili jsme jejich produktové karty ve zbožových srovnávačích a během obou vln zajistili prodejcům první pozice.

Výsledek? Dosáhli jsme přes 10 milionů zobrazení reklam a díky spolupráci se SIKO a účasti v jejich týdenní kampani jsme získali 3,5 milionu zobrazení navíc.

O tom, že bannery nemusí být jen statická nuda, jsme se přesvědčili i v kampani pro Rosalgin. Přečtěte si, jak jsme dosáhli 84 % viditelného zobrazení cílové skupině v RTB.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.