V kampani pro Rosalgin ukazujeme, že bannery nemusí být statická nuda

I s běžnou bannerovou kampaní můžete docílit 84 % viditelného zobrazení cílové skupině v RTB. My jsme toho dosáhli s jednou ze dvou vln kampaně pro léčivo Rosalgin. A míru prokliku jsme oproti první vlně zdvojnásobili za nižší cenu. Jak se nám to povedlo?

Jedna kampaň, dvě roční období

O komunikaci léčivého přípravku na intimní záněty Rosalgin, který patří farmaceutické skupině Angelini Pharma, se staráme už více než dva roky. Od května do července roku 2022 jsme spustili dvě vlny kampaně s cílem zvýšit povědomí o produktu, dalších možnostech indikace a oslovit více zákazníků z cílové skupiny.

Rozprostřeli jsme síly mezi akvizici i remarketing

Kampaně jsme rozčlenili mezi RTB s prémiovými plochami a sociální sítě Facebook a Instagram. Akviziční kampaně běžely 3 týdny, jeden týden jsme věnovali remarketingu s cílením na interakci s kampaněmi a na návštěvníky webu.

Kampaně jsme rozčlenili mezi RTB s prémiovými plochami a sociální sítě Facebook a Instagram. Akviziční kampaně běžely 3 týdny, jeden týden jsme pak věnovali remarketingu s cílením na interakci s kampaněmi a na návštěvníky webu.

Přes tři miliony zobrazení

Míra prokliku se v létě oproti jaru zdvojnásobila – nárůst byl o celých 246 %, přičemž cena za jeden proklik byla o 60 % nižší. Na Facebooku jsme v létě využili i Stories a Reels, díky kterým jsme výrazně zvýšili dosah. Použili jsme i podpůrné kanály, jako jsou PR články, vyhledávací reklamy na Skliku a Google Ads. Lepším výsledkům pomohla i hravější a barevnější grafika s méně textem, která cílovou skupinu více zaujala.

počet zobrazení

3 370 851

prokliky na web

2 838

Kytka

Přečtěte si v případovce, jak jsme pro klienta MOJE AMBULANCE zvedli nárůst zájemců o registraci o 220 %.

Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.