03. 06. 2021

Porkert Originals: Nesmrtelné mlýnky mají nový lesk

Historická značka, moderní zákazník

Jak se znovuzrodila značka Porkert

Jak omladit značku, kterou znaly naše babičky?

Když se někoho ve svém okolí zeptáte, jestli slyšel o značce Porkert, možná si vybaví nesmrtelný litinový mlýnek na maso, kterým mlela jeho babička.

Společnost Hanhart Morkovice, která dnes Porkert vlastní, hledala způsob, jak převyprávět příběh tradiční české značky modernímu zákazníkovi a jak mu představit nové řady produktů do kuchyně. Povedlo se to díky vizuální identitě z better dílny.

Co konkurence nemá?
130 let poctivé historie

Dá se vdechnout příběh obyčejnému kousku kuchyňského vybavení? Naše strategie povznesla zapomenutou značku na novou úroveň.

Porkert díky nám mohl vykročit do budoucnosti bez toho, aby značka ztratila duši a unikátní příběh, který v roce 1881 začala psát rodina Porkertových.

Připravili jsme strategii značky a vizuální identitu, která se podepsala na novém webu i produktových obalech.

„Klientovi jsme ukázali, že historický příběh značky je tím, co ji odlišuje od jiných prodejců podobného zboží. Ve strategii jsme se zaměřili na to, aby Porkert získal nádech nadčasové elegance a aby navázal na tradici nesmrtelných mlýnků. Poradili jsme, aby klient pracoval s tím, co je na značce unikátní“

Monika Pospíšilová, brand specialist Better

“PORKERT má tvář a jasně definovanou tonalitu – obaly, web, katalogy spolu ladí. A hlavně je naprosto zřejmě, že se jedná o historickou značku. Historie a tradice dělá ze značky PORKERT něco, co je velmi osobité a zdá se, že zákazníci to začínají mít rádi. Není skvělé, když značka a její duch ovlivňuje design výrobku?”

Ladislav Vymazal, executive director firmy Hanhart Morkovice

Vilém i Eduard: Zakladatelé na produktech

Při tvorbě názvů produktů jsme se čerpali z rodinné historie Porkertů. Sáhli jsme po zvučných jménech jako Vilém, Eduard nebo Emilie. Každý produkt díky tomu vypráví jiný příběh, spojený se značkou.

Chcete, aby i vaše značka vyprávěla příběh?
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.