Byznysoví partneři STIHL a Better během akce společně zasadili 1 300 sazenic jedlí bělokorých na třech pasekách. Zalesnili tak 0,32 hektaru a přispěli k obrodě lesa, který se ze smrkové monokultury stává smíšeným lesem složeným ze smrků, jedlí, buků, olší, modřínů a javorů, odolnějším vůči kůrovci, počasí i erozi. Skupina zároveň s předstihem oslavila blížící se Den Země, který se po celém světě každoročně slaví 22. 4.
Jiří Rumplík, jednatel společnosti STIHL v České republice, vyjádřil zájem o další účast na podobných akcích. „Jde o aktivity, které nám dávají smysl – tím více s ohledem na současný stav životního prostředí,“ doplnil.
Ředitel agentury Better, Martin Kupka, souhlasí: „S klienty se rádi potkáváme a utužujeme vztahy i mimo zasedačky. A když mají naše setkání podobný přesah, jsou ještě příjemnější. Doufám, že na společné sázení brzy navážeme.“
Poděkování za organizaci akce patří odbornému lesnímu hospodáři Ing. Jiřímu Laštovičkovi.
Kontakt:
Marián Dvořák
Account Manager
Tel: +420 739 340 188
E-mail: dvorak@better.cz
O společnosti STIHL:
STIHL je přední světový výrobce zahradní a lesní techniky s téměř stoletou tradicí. Nabízí širokou škálu produktů pro profesionální i hobby uživatele, například motorové pily, křovinořezy nebo sekačky. Další informace naleznete na www.stihl.cz.
O agentuře Better:
Marketingová agentura Better už od roku 2005 zajišťuje strategii, kreativu i výkonnostní kampaně. V týmu 40 specialistů pomáhá klientům růst v online i offline prostředí a pravidelně se s projekty umísťuje na předních příčkách marketingových soutěží. Se společností STIHL spolupracuje od začátku roku 2023. Pro více informací navštivte www.better.cz.