15. února 2023, Brno – O komunikaci tuzemského zastoupení renomovaného výrobce motorových pil a další zahradní techniky STIHL se od ledna stará agentura Better.
Agentura Better od ledna zajišťuje kompletní marketingovou komunikaci značky STIHL. Od online kampaní, sociálních sítí nebo televizních a rozhlasových reklam až po print, polepy aut a další offline komunikaci. Better získal STIHL v tendru loni na podzim.
„Uvědomujeme si, že spolupráce se značkou STIHL je pro nás závazek odpovědného přístupu k legendárním produktům. Chceme zúročit naše zkušenosti z budování značek a máme velké ambice zefektivnit dosavadní mediální aktivity značky STIHL. Za celý tým můžu říct, že se těšíme na spolupráci a velmi si vážíme důvěry klienta,” popisuje CEO agentury Better Martin Kupka.
Německá značka STIHL, známá především svými oranžovými pilami, otestovala agentury nejen kreativně, ale i z hlediska strategie mediálního plánování – úkolem byla kompletní příprava jarní kampaně. Better představil hravý kreativní koncept a propracovanou mediální strategii nejen pro online, ale také pro offline prostředí.
„Vytvořili jsme kreativní koncept, který splnil klientovo zadání a zároveň umožňuje svobodně pracovat s globálními korporátními podklady s ohledem na specifika komunikace na českém trhu. Naší výhodou je zkušený seniorní tým, který dokáže vycházet z daného vizuálního stylu a zároveň s ním pracovat kreativně,” říká Creative Director agentury Better Stanislav Bílek.
Cílem agentury je posílit známost značky a zefektivnit růst především v segmentu zahradní techniky.
O Betteru
Jsme agentura, která už od roku 2005 reflektuje trh i trendy. Kreativu, strategii a výkon zajišťujeme na vysoké úrovni v týmu čtyř desítek specialistů. Pomáháme klientům růst v onlinu i offlinu a pravidelně se s projekty účastníme marketingových soutěží, ve kterých se umisťujeme na předních příčkách.
Kontakt pro média
Martin Kupka
kupka@better.cz
+420 777 017 019