Bílek byl v letech 2013-2020 kreativním ředitelem marketingové agentury Arkadia, působil také v agenturách Grep, Kreatura nebo AETNA. Za svou práci získal několik ocenění v oborových soutěžích Zlatý středník (už jste četli o naší výhře?) a Fénix content marketing nebo cenu za interiérovou komunikaci pro firmu NOTINO.
Své zkušenosti v Betteru uplatní při vedení a strategickém rozvoji celého kreativního oddělení.
S Betterem od začátku cítím skvělou synergii. Je to pro mě obrovská příležitost rozvíjet a budovat plnohodnotně kreativní oddělení, což je v prostředí digitálně-výkonnostní agentury výzvou. Myslím, že doba čistě kreativních a čistě výkonnostních agentur je dávno za námi a ve vzájemném propojení vidím velký potenciál. Značky na trhu potřebují komunikovat jasně a efektivně, avšak bez silné kreativy komunikace pokulhává. Doufám, že v tomto směru můžu pomoci a těším se, že to bude better,” shrnuje Bílek.
Prvním projektem, na kterém se v Betteru podílel, byla vizuální identita zakladatele genetiky Mendela pro Augustiniánské opatství v Brně. Chcete i vy pohnout s vaší značkou? Ozvěte se nám.