Autotým, startup společnosti Home Credit, se zabývá prověřováním a vyhledáváním ojetých aut na českém trhu. Od loňského roku mu pomáháme s budováním značky a hledáním nových zákazníků na internetu.
Pro Autotým jsme navrhli kreativní koncept video kampaně, která od minulého měsíce běží na YouTube a Facebooku. Spuštění kampaně předcházely měsíce příprav, během kterých jsme zprostředkovali produkci videí a dohlíželi na bezproblémový průběh natáčení.
Ve třech videích, která jsme pro Autotým navrhli, uvidíte různé dramatické situace, které nastaly, protože řidič podcenil kontrolu ojetého auta před jeho koupí. Problémům přitom mohl předejít, kdyby využil služby Autotýmu.
Pusťte si jedno z nových videí Autotýmu na ukázku:
„Better Marketing jsme si zvolili jako vůbec prvního odborného partnera pro online komunikaci Autotýmu. Agentura pro nás vytvořila kreativní koncept nové video kampaně, od které očekáváme zlepšení povědomí o službách Autotýmu. Doufáme, že díky promyšlené strategii se nám na internetu podaří najít nové zákazníky a získat jejich důvěru,“ vyjádřil se František Klincko, marketingový ředitel společnosti Autotým.
Chcete i vy oslovit nové zákazníky na YouTube a dalších sociálních sítích? Napište nám, rádi pro vás vytvoříme strategii na míru!