16. 01. 2018

Betteráci, těší nás!

Konečně je na světě. První (minimalistická) knížka o tom, čím se v Betteru řídíme, čemu věříme a proč nás baví být better. Přečtěte si pár zajímavostí o tom, jak a proč jsme brožurku tvořili.

Proč jsme dali betteráctví na papír?

Líbila se nám představa, že bychom měli ucelenou brožurku, ve které jasně a jednoduše popíšeme, čím se už dávno řídíme. Chtěli jsme, aby čtenář vnímal naše hodnoty a firemní kulturu a přivoněl k atmosféře, ve které vznikají ty nejlepší betterácké projekty.

Jak brožurka vznikala?

Nejprve jsme si s každým betterákem řekli, jestli se mu v Betteru dobře pracuje a proč. Pak jsme si promluvili s dodavateli, vedením firmy a hlavně s klienty. Jsme moc rádi, že nám řada z nich poskytla pozitivní referenci. Díky tomu víme, že svou práci děláme nejen rádi, ale i dobře.

„Celé dílo vznikalo několik měsíců, měli jsme před sebou více konceptů a grafických návrhů, postupně jsme se dopracovali až k tomu, které nás vystihuje nejlépe. Pracovali jsme s myšlenkou #biggerpicture v digitálním světě,“ říká ředitel Betteru Stanislav Pluháček.

V Betteru nevnímáme jednotlivé nástroje (například SEO nebo PPC) osobitě, ale vždy jako součást celku: většího obrazu. To jsme chtěli vyjádřit a rozhodli jsme se udělat to i doslova: v brožure proto vidíte, jak stranu po straně vzniká dřevěný rám obrazu, který pak společně přesáhneme.

„Bylo pro nás důležité nepoužívat v knížce pozice ani tituly. Každý člen týmu, kterého citujeme, je uvedený pouze jako betterák nebo betteračka. V reálu to máme stejně: nikdo není víc než ostatní,“ konstatuje copywriterka Lenka Tkáčová.

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.