Baví vás školení, kde jen několik hodin sedíte a posloucháte teorii? Nás taky ne. Proto jsme betterácké workshopy spojili s tím, co nám nejvíc chutná: skvělou snídaní a know-how z praxe.
Na posledním workshopu „Branding k snídani“ mluvila obsahová specialistka Lenka o tom, jak a proč budovat značku. Přečtěte si, jak to dopadlo!
Příjemná atmosféra a úžasné zapálení…
Tak hodnotí workshop účastníci, vesměs marketingoví specialisté. Tři hodiny workshopu jsme věnovali ukázkám z betterácké praxe a diskutovali o tom, proč má smysl budovat značku strategicky.
„Líbilo se mi, že školení přineslo pohled na produkt a marketing z většího odstupu. Velkým přínosem byl spokojený klient, který se nebál mluvit o čemkoliv,“ napsal nám účastník školení.
Po malé pauze jsme pak u dobrého jídla představili případovou studii společnosti Mapei, které Better pomohl oslovit řemeslníky i koncové zákazníky.
„Potkali jsme se v nádherném prostoru NEST interiér s výhledem na hrad Špilberk a mluvili o tom, proč má smysl pracovat se značkou a jak na to. Chtěla bych poděkovat svým hostům – stratégovi Zdeňkovi Bažantovi a našemu klientovi Mapei, kterého případovou studii jsme prezentovali společně s marketingovým ředitelem Michalem Horákem a asistentkou marketingu Terezou Pelikánovou,“ říká školitelka Lenka Tkáčová.
Děkujeme všem hostům za skvělou náladu, která díky nim na workshopu zavládla a těšíme se na další téma, na kterém si pochutnáme!