30. 06. 2021

Čistota není jen pocit: Úklidová společnost MW-DIAS posiluje značku

Připravujeme marketingovou a komunikační strategii pro českou úklidovou společnost MW-DIAS. Zaměříme se na employer branding a B2B komunikaci.

Společnost MW-DIAS, a.s. je největší úklidovou společností Moravskoslezského kraje a patří mezi největší v Česku. Specializuje se především na zákazníky z odvětví zdravotnictví, průmyslu a automotive a zaměstnává více než 2 500 zaměstnanců. Dlouhodobě si potřebuje budovat renomé na pracovních portálech.

„Klientovi jsme navrhli novou strategii značky včetně posunu vizuální identity. Zároveň radíme se vstupem do online marketingu jako takového: spustili jsme první kampaně ve vyhledávání, připravujeme obsah pro LinkedIn a přichystali jsme manuál komunikace na pracovních portálech,” uvádí projektový manažer Betteru Marek Klekner

Kromě B2E komunikace pomáháme klientovi také s B2B marketingem firmy. Připravili jsme komunikační koncept „Čistota není jen pocit”, který jsme postavili na detailním navnímání společnosti.

MW-DIAS řeší úklid na vysoké úrovni, ve svém oboru představují špičkovou kvalitu. Uklízí například operační sály a splňují ty nejpřísnější normy. Better tým absolvoval mnoho rozhovorů s obchodními zástupci firmy, aby dobře navnímal její přednosti a aby se silné stránky odrazily v kreativě.

„Better jsme si vybrali, aby nám pomohl s vylepšením employer brandu MW-DIAS a s nastavením B2B komunikace vůči stávajícím a potenciálním klientům společnosti. Spolupráci zatím hodnotíme kladně a těšíme se na výsledky,” vyjádřila se Patricie Hübnerová, back office manažerka společnosti MW-DIAS

Sdílejte:
Pojďme na kávu,
dejme Google Meet.