15. 8. 2019 / Tým Better

Máme na svědomí novou kampaň pro Dům barev

Detail článku
 
 

Spustili jsme novou kampaň pro Dům barev, kterou jsme vzali „zgruntu“ – od strategie, konceptu a kreativy kampaně až po samotnou realizaci v podobě focení, tvorby microsite a správy kampaně.

Hlavní myšlenkou kampaně je, že Dům barev pomáhá svým zákazníkům bez starostí natřít cokoli, co jim život přinese do cesty. Tu jsme rozvinuli do kreativního konceptu, který nám ujasnil, že novou stránku nemůžeme postavit na fotkách z fotobanky.

„Pro rok 2019 máme za úkol zvýšit návštěvnost prodejen. K tomu nám slouží nová microsite, kde komunikujeme koncept PŘED a PO,“ vysvětluje projektový manažer Marek Klekner.

Výsledný vizuál vypráví ucelený příběh poskládaný z různých momentů, které plynule přecházejí z jedné části do druhé. Cílem kampaně je vnuknout lidem pocit, že ať budou v životě řešit cokoli, co zahrnuje barvy a nátěry, řešení najdou na prodejnách Dům barev.

„Pro focení jsme museli najít prostor s dostatečně velkými stěnami, které nám majitel navíc dovolí vymalovat. Nakonec jsme fotili v kaskadérském studiu, takže zařídit místnost jako útulný obývák nebo „hnízdečko lásky“ stálo hodně představivosti a práce,“ upřesňuje social media specialistka Karolína Peřinová.

Focení jsme využili i pro nový materiál na sociální sítě. A jak to celé dopadlo? Podívejte se na výslednou microsite.

 
 
Menu