Příběh podle skutečné události o nejtěžších chvílích v životě týrané baletky je silný sám o sobě, ale jak ho dostat ke správným lidem? Propagační strategii společnosti Falcon jsme doplnili o kampaň na Facebooku, Instagramu a Youtube.
Naším cílem bylo upoutávky zacílit tak, aby zaujaly ty, kdo si s největší pravděpodobností do kina na film skutečně zajdou. Proto jsme si museli vydefinovat cílovou skupinu. Tu jsme vzhledem k námětu filmu zaměřili na ženy starší 35 let a zúžili ji jen na města, ve kterých se film promítal. Kampaň jsme spustili těsně před premiérou a nechali běžet po první dva týdny promítání.
Důležitou roli sehrály i formáty. Návštěvnice jsme lákali pomocí krátké video upoutávky a stories, které pomohly přiblížit příběh i atmosféru filmu. A úspěšně. Můj příběh byl v druhém lednovém týdnu 5. nejnavštěvovanější film, v třetím týdnů poskočil na 8. místo. Vzhledem k výrazné konkurenci, jako je nový díl Star Wars nebo na Oscara nominovaný Le Mans, je to skvělý výsledek. Můj příběh zatím (3. týden v lednu) v kinech vidělo celkem 38 496 návštěvníků a vydělal 5 724 164 Kč.
Chcete být taky vidět tam, kde jsou vaši zákazníci? Ozvěte se nám a pomůžeme dostat k lidem i váš příběh.