Co Čechy na jaře zajímá nejvíc?
Češi netuší, kdy jaro začíná. Na první jarní den se jich ptá bezkonkurenčně nejvíc. Na čtvrtém místě jarní únava, která zřejmě trápí překvapivě mnoho lidí. Často hledané jsou také jarní květiny a obrázky s jarními motivy.
Co to znamená pro marketing? Nabídněte svým zákazníkům pomoc od jarní únavy. Teď je ten pravý čas pro wellness centra, ale i pro úklidové služby. Pro dámy může jako lék na jarní únavu zafungovat i pěkná nová kabelka.
V oblečení vedou bundy a kabáty
Že je jaro období sukní a šortek? Rozhodně ne ve vyhledávačích. Nejvíc se hledají jarní bundy a kabáty, v závěsu za nimi jsou boty.
Jaro na zahradě
Je čas dát do pucu zahradu! Čeští zahrádkáři na internetu hledají jarní květiny i rady k péči o zahradu.
Okupační březen, duben v horoskopech a květnový úplněk
Ve spojitosti s březnem lidé hledají 15. březen 1939 – den nacistické okupace. Pro marketing jsou zajímavé dotazy na počasí v březnu, které jsou často spojené s nějakou zahraniční destinací. Může to souviset s jarními prázdninami, na které lidé vyrážejí na dovolenou nejen na hory.
V dubnu nás zajímají především horoskopy, s květnem se pojí dotazy na úplněk, ale také svátky – pravděpodobně v souvislosti se dvěma státními.